۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۴۵
کد خبر: 84948852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثمره موفقیت‌های بسیج نشان دادن کارآمدی اسلام و انقلاب است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ثمره موفقیت‌های بسیج نشان دادن کارآمدی اسلام و مکتب انقلاب اسلامی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» شامگاه یکشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شازند افزود: امروز در گام دوم‌انقلاب بسیج با تکیه بر بیانات رهبر معظم انقلاب حرکت روبه جلوی خود را با قوت و شتابنده ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت بسیج بیان کرد: امام خمینی (ره) با دوراندیشی که داشتند فرهنگ و گفتمان بسیج را همزمان با تشکیل انقلاب اسلامی روی کار آوردند و بسیج را برای مردمی کردن پیشرفت و دفاع از کشور تشکیل دادند.

سردار کریمی ادامه داد: بسیج همانگونه که همواره در کنار مردم بوده متعلق به مردم است و امروز بعد از گذشت چهار دهه موفقیت بسیج در نظام‌ اسلامی به نسخه آرامش ملت ایران و شکوفایی و حرکت شتابنده تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: بسیج یک تفکر مردمی و ولایتمدار است و با آغاز تشکیل بسیج فصل تحول آفرینی آغاز شده و ورود بسیج در عرصه های مختلف همراه با کارآمدی و خاتمه دهنده مشکلات بوده و محور فعالیت بسیج نجات بخشی در مشکلات و امورات مردم بوده است.

سردار کریمی همچنین در دیدار با خانواده معظم‌ شهید سیاوش امیری اظهار داشت: این شهید بزرگوار حق بزرگی بر گردن ما دارد چراکه مجاهدت‌ها و افتخارآفرینی‌های وی همچون برگزینی در تاریخ می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه سیره ارزشمند شهید سیاوش امیری درس‌های فراوانی برای نسل جوان دارد، گفت: شهید سیاوش امیری از جمله جوانان برومند این آب و خاک بود که علاوه بر نقش آفرینی در لباس مقدس سپاه در تربیت معلم مشغول فعالیت بود و از آن روزهای ابتدایی جریان کردستان همچون ستون بانه سردشت که فرماندهی آن به عهده شهید صیاد شیرازی بود حضور داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شازند نیز گفت: یکی از مهمترین راهکارهای خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان جهاد امیدآفرینی است چرا که دشمن در جنگ ترکیبی امید مردم را نشانه گرفته و بسیجیان در کنار رسالت مهم جهاد تبیین جهاد امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند.

سرهنگ پاسدار «رشید اکبری» افزود: بسیجیان و پاسداران با روحیه انقلابی و جهادی علاوه بر اینکه مشکلات مردم را برطرف می کنند موجب ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جامعه می‌شوند و این مولفه یکی از ضرورت‌های مهم پیشرفت محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شازند بیان کرد: یکی از عرصه‌های مهم نقش آفرینی بسیج ساخت مسکن محرومین است که در سال گذشته ۱۵ واحد مسکونی تحویل داده شد و در سالجاری ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای محرومین هدف گذاری شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha