۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84948795
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کین: برای موفقیت تشنه‌تر از همیشه هستیم

دوحه- ایرنا- کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: به جام جهانی آمده‌ایم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و برای موفقیت تشنه‌تر از همیشه هستیم.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس که همراه گرت ساوتگیت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران در هفته نخست رقابت‌های جام جهانی شرکت کرده بود، با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: خب بهتر است بگویم‌ در هر شرایطی که باشیم، ساوتگیت مربی و مشخص کننده راه ما است. همیشه این ذهنیت را دارم که می‌توانیم بهتر شویم.

وی افزود: در ۶ دیدار اخیر تلاش خودمان را کردیم. الان هم که اینجاییم در شرایطی پای به مسابقات می‌گذاریم که برای موفقیت تشنه‌تر از همیشه هستیم.

کاپیتان تیم ملی انگلیس تاکید کرد: گرث ساوتگیت به ما خیلی کمک کرده است. خلاف چند سال قبل، در دوره قبل بازی‌ها توانستیم در اروپا موفق شویم. همیشه بر اساس مسابقات اصلی قضاوت می‌شویم. در شرایط خوبی این مسابقات را آغاز کردیم و به آینده امید زیادی داریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس  در مورد اینکه خیلی از بازیکنان تیم‌های ملی مقابل ایران ادعای آقای گلی داشتند، اظهار کرد: تیم ایران را سرسخت می‌دانیم. ایران تیمی دفاعی و قوی است. به اعتقاد من این بازی راحت نخواهد بود که به ایران گل بزنیم و فکر نمی‌کنم فرصت زیادی برای گلزنی داشته باشیم. همیشه آماده هستم که از فرصت‌ها استفاده کنم و امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی انگلیس اظهار کرد: ما بازی‌های سختی داشتیم و با تیم‌های خوبی حرف زدیم. یک سری تساوی‌های خارج از خانه هم داشتیم و مایل هستیم همیشه ببریم. احساس برد خیلی مهم است. در بازی‌های مهمی بازی کردیم و همواره این اشتیاق و تشنگی را داریم. می‌دانیم این بازی‌ها مشکل خواهد بود. ما علی‌رغم این مشکلات وارد این بازی می‌شویم و اگر فردا درست بازی کنیم شانس زیادی برای برد داریم. به نوبه خودمان آمادگی لازم را به دست آوردیم که تیم خودمان را متحول کنیم.

هری کین درباره اینکه مسی و رونالدو هنوز در رویای فتح جام جهانی هستند اما او به عنوان بازیکن جوانتر می‌تواند به این مهم دست پیدا کند، گفت: چیزی در فوتبال قطعی نیست. همین که در سال ۲۰۱۸ بازی کردم و تجربه خوبی به دست آوردم، برایم کافی است. فوتبال به سرعت پیشرفت می‌کند باید از فوتبال لذت ببرید. تیم خوبی داریم و جوان‌ها را هم داریم. فکر می‌کنم در زندگی باید از فرصت‌ها حداکثر استفاده را ببریم. 

کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت:  از ۲۱ سالگی که برای تیم ملی بازی کردم، سعی کردم خودم را به نمایش بگذارم و این هم یک گام دیگر در همان مسیر است. چه کسی می‌داند چهار سال بعد کجا هستیم. به هر حال الان در زمان حاضر و هیجان زده هستیم. چالش بزرگی است و برای این چالش آماده هستم.

کین در مورد اینکه رویای فتح توپ طلا را در سر می‌پروراند، گفت: این یک هدف بزرگ است که به آن برسم. در ۲۰۱۸ آن کار را کردم و تیم را به نیمه نهایی بردم و اگر این کار را امسال انجام دهیم نشان می‌دهد که تیم ما کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و من مهاجم هستم و قضاوتی که می‌کنند این است که چند گل زدم. 

وی در مورد اینکه با زدن دو گل به رکورد وین‌رونی می‌رسد، تاکید کرد: تا جایی که بتوانم این کار را به زودی انجام می‌دهم. کسانی را می‌شناسم که قبل از بازی صحبت می‌کنند اما می‌خواهم روی کارم تمرکز کنم و بهترین کار را کرده و از فرصت‌ها استفاده کنیم. البته برای انگلستان بردهای زیادی به دست آوردیم و همچنین من کار رونی را نگاه می‌کردم و امیدوارم به زودی رکورد او را بشکنم. اگر این مساله اتفاق نیفتد هم اتفاق بزرگی نخواهد افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha