استاندار همدان: بهره گیری از ظرفیت بسیج در تحقق شعار سال راهگشا است

همدان - ایرنا- استاندار همدان گفت: بی شک بهره گیری از شجره طیبه بسیج در تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین راهگشا است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز یکشنبه در پیامی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج فراگیرترین تشکل مردمی، ماندگارترین و پویاترین اندیشه نابی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آن را بنیان نهاد.

وی افزود: فلسفه تشکیل بسیج، صیانت و سیادت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که از ابتدا تا کنون، توانسته مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم حفظ، حراست و پشتیبانی از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام وظیفه کند.

استاندار همدان گفت: بی تردید بهره گرفتن از این شجره طیبه و اشاعه فرهنگ بسیجی می‌تواند در همه زمینه‌ها به ویژه در راستای شعار سال مبنی بر تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین راه‌گشا باشد.

قاسمی فرزاد با گرامی‌داشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان سرافراز و ایثارگر کشور به ویژه بسیجیان استان همدان اظهار داشت: از درگاه خداوند متعال، سلامتی، پیروزی و موفقیت روزافزون‌شان در ظل توجهات ولی‌ عصر(عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

همزمان با هفته بسیج ۶۸ طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در حال بهره برداری است و عملیات اجرایی برای ایجاد سه هزار نیروگاه خورشیدی پنج مگاوات در نقاط محروم استان همدان آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha