پِیج: به دنیا نشان می‌دهیم که چه تیم خوبی هستیم/ بیل: هیچ بهانه‌ای نداریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی ولز درباره بازی تیمش مقابل آمریکا گفت: می‌خواهیم از حضور در جام‌جهانی لذت ببریم و نشان دهیم چقدر تیم خوبی هستیم.

به گزارش ایرنا، راب پیج سرمربی تیم ملی فوتبال ولز در نشست خبری پیش از بازی فردا با آمریکا، اظهار داشت: به انگلیس و آمریکا نگاه کنید؛ طبیعتا مردم در مورد آنها به عنوان دو تیم برتر صحبت خواهند کرد و سپس در مورد ما و ایران صحبت می‌کنند. در لیگ ملت‌ها اروپا ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم با تیم‌های خوب رقابت کنیم.

وی افزود: ما برای اولین بار وارد جام‌جهانی شده‌ایم و ممکن است چند شگفتی در راه باشد. هیچ فشاری روی ما نیست، ما از این مسابقات لذت خواهیم برد و به رقابت خواهیم پرداخت. ما حق حضور در اینجا را به دست آورده‌ایم و می خواهیم به دنیا نشان دهیم که چقدر خوب هستیم.

در ادامه گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز هم در این نشست اظهار داشت: حضور در جام‌جهانی یک احساس باورنکردنی است. امیدواریم برای ما لحظات سرگرم کننده‌ای باشد و می خواهیم مانند همیشه در زمین به عنوان تیم ملی از آن لذت ببریم.

بیل درباره آمادگی ولز در جام‌جهانی، خاطرنشان کرد: سخت کار می‌کنیم. جو عالی است. ما در موقعیت خوبی هستیم و واقعاً مشتاقانه منتظر بازی هستیم. وقتی در شرایط مدنظرمان باشیم، معمولاً بهترین عملکرد خود را می دهیم.

بیل تصریح کرد: کاملا آماده بازی هستم،همه ما در هفته گذشته سخت تمرین کرده‌ایم و خود را با گرما و مناطق زمانی وفق داده‌ایم. اکنون هیچ بهانه‌ای نداریم. فردا زمان بازی است و امیدواریم بازی که انتظار داریم را ارائه بدهیم.

کاپیتان تیم ملی ولز درباره آشنایی با سبک بازیکنان آمریکا، گفت: تجربه بازی در مقابل برخی از  بازیکنان ایالات متحده را دارم. آنها یک تیم جوان خوب با بازیکنانی خارق العاده هستند. آنها هم مانند ما اینجا هستند تا بازی را ببرند. ما نقاط ضعف آنها را می‌دانیم و من نمی توانم آنها را در حال حاضر با شما در میان بگذارم تا زمانی که به برنامه بازی خود پایبند باشیم و آنچه را که انجام می دهیم انجام دهیم، خوب خواهیم بود. 

وی درباره اولین خاطره‌اش از جام‌جهانی، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فرانسه ۹۸ اولین خاطره من بود. تماشای جام‌های جهانی، همیشه کمی ناامیدکننده بود زیرا ولز آنجا نبود. همه برای مدت طولانی رویای آن را داشتند. اینکه ما تیمی باشیم که از خط گذشت برای ما باورنکردنی بود، اما مهمتر از همه، بهترین کار این بود که این کار را برای کشورمان انجام دهیم، الهام بخش نسل دیگری باشیم و برای اینکه بچه‌های بیشتری فوتبال بازی کنند. امیدواریم با انجام این کار، تیم ملی قوی‌تری در آینده داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال ولز که در گروه B با انگلیس، آمریکا و ایران همگروه است، فردا در اولین بازی از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل تیم ایالات متحده به میدان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha