فرمانده سپاه امام‌رضا (ع): بسیج همگام با نیازهای انقلاب آرایش می‌گیرد

مشهد-ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: فعالیت بسیج در کشورمان شبیه هیچ ارتش کلاسیک در دنیا نیست و متناسب با نیازهای انقلاب آرایش می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیدهاشم غیاثی روز یکشنبه و در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی افزود: بسیج خلاء ها را پر می کند، به طوریکه در جبهه سازندگی، مقاومت، امنیت کشور و مقابله با فتنه‌های داخلی نقش می‌پذیرد.

وی ادامه داد: بسیج بزرگترین شبکه جریان‌ساز در کشور است که در اعتلای نظام انقلاب اسلامی تاثیر بسیار دارد؛ بسیج امروزه بر اساس تکلیف خود عمل می‌کند و هیچ مانعی را نمی‌ پذیرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه بسیج مولود امام و انقلاب است، افزود: معمار کبیر انقلاب متناسب با اهداف درازمدت انقلاب، ساختارها و نهادهایی را تشکیل دادند و اکنون به تدبیر امام در ایجاد بسیج پی می‌بریم.

او اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲ قشر متخصص بسیجی در جامعه مشغول به فعالیت هستند و مدیران می توانند با استفاده از این ظرفیت مشکلات و کمبودها در خدمت رسانی به مردم را بر طرف کنند.

وی گفت: بر طبق بیانات رهبر فقید انقلاب اسلامی در خصوص بسیج، ۴۶ درصد به انتظارات در حوزه دفاع و امنیت اشاره دارد و بیش از ۵۰ درصد فعالیت بسیج در حوزه‌های سازندگی و تربیتی تاکید می ‌شود.

سردار غیاثی افزود: در مقایسه انقلاب ایران با سایر انقلاب ها در سایر کشورهای جهان متوجه می شویم که دلیل پایداری انقلاب ما مشارکت مردم در ایجاد امنیت و پایداری آن است و این امنیت به واسطه آنکه در حوزه بسیج شکل گرفته است، به امنیتی پایدار و ابدی تبدیل شده است و اکنون نیز بسیج همچنان در کنار نیروهای امنیتی نقش بی‌بدیل خود را در مقابله با فتنه ها انجام می دهد.

او بیان کرد: بسیج در کشور ما اکنون به الگویی در سایر کشورها تبدیل شده است که نشانه های آن را در کشورهای محور مقاومت شاهد هستیم و این موضوع باعث نگرانی دشمن شده‌ است.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و امنیت ایران مثال زدنی است، افزود: برخی از کشورها چون تهدیدی ندارند امن هستند، ولی ایران در کنار تهدیدها دارای امنیت است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: تفکر بسیجی باید در امورات اجرایی استان و کشور خود را نشان دهد و فرهنگ بسیجی در ادارات قالب شود و باور بسیجی باید در مدیران نهادینه شود.

سردار غیاثی افزود: امروز حل بسیاری از مشکلات کشور، شریک کردن مردم و مشارکت آنها در حل مسایل است و برای تحقق این مهم بسیج باید محور باشد.

وی با اشاره به شهادت ۲ بسیجی در مشهد و حضور جمعیت چندصدهزار نفری در مراسم تشییع آنها که گواه حمایت مردمی است، گفت: این ۲ شهید بزرگوار در اردوهای جهادی، فعالیت های دانشگاهی و یاری رساندن به تشکل های انقلابی بسیار فعال بودند و در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نظام تلاش بسیار کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha