کارفرمایان کردستانی حامی ورزش کارگری استان شوند

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان استان خواست حامی مادی و معنوی ورزش کارگری باشند.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری روز یکشنبه در نشست با هیات های ورزش کارگری و ورزشکاران و قهرمانان ورزش کارگری استان با بیان اینکه کمک به ورزش کارگری از وظایف جامعه کار و تولید است، اظهار داشت: کارخانجات و واحدهای کارگری و صنعتی استان سلامت و نشاط جامعه کارگری را سرلوحه کار خود قرار داده و ورزش کارگری را مورد حمایت قرار دهند.

وی با بیان اینکه کمک به توسعه ورزش از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد، افزود: کارگران ورزشکار روحیه، انگیزه و شادابی را به خانواده های خود و به جامعه انتقال خواهند داد و این خود بستر ساز جلوگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به نقش کارگران در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، جامعه کارگری را نیروی مولد و محرک اقتصاد کشور دانست و به کارخانجات و جامعه تولیدی و صنعتی استان پیشنهاد داد برای پویایی این قشر از جامعه و همچنین رونق تولید و شکوفایی اقتصادی استان، زیر ساخت ها و بسترهای توسعه ورزش کارگری را مورد توجه قرار دهند.

پیشکاری با بیان اینکه حفظ حرمت کارگران ورزشکار از اولویت های این اداره کل است، از رییس جدید هیات ورزش کارگری استان خواست در اعزام تیم های ورزشی به مسابقات خارج از استان تمام تمهیدات لازم برای حفظ حرمت، سربلندی و افتخار آفرینی این ورزشکاران، فراهم شود.

وی بر لزوم تلاش ورزشکاران و قهرمانان ورزشی برای توسعه و اعتلای ورزش کارگری با استفاده از تمام ظرفیت های استان تاکید کرد.

در پایان این دیدار از هیات های برتر و قهرمانان و مدال آوران رشته های مختلف ورزش کارگری استان، تقدیر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha