۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84948290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزینه آسیابانی کارخانجات آردسازی در زنجان ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال بابت جبران هزینه های آسیابانی سال ۱۴۰۰ کارخانجات آردسازی استان برآورد شد که این میزان با تهاتر گندم مورد نیاز کارخانه‌ها از محل منابع و نقدینگی در اختیار شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران پرداخت می‌شود.

ولی الله زمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان این مبلغ هزینه آسیابانی را به ۶ کارخانه آردسازی در پنج مرحله تا پایان امسال با در اختیار گذاشتن و تهاتر گندم مورد نیاز کارخانجات آردسازی، پرداخت می‌کند.

وی اظهار داشت: طبق اعلام شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، در راستای جبران تفاوت هزینه‌های ناشی از دستمزد آسیابانی کارخانجات آردسازی پرداخت می گردد.

زمانی تصریح کرد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان که میزان (درصد) جبران برای آرد یارانه ای از محل گندم ۶ هزارو ۶۵۰ ریالی را ۲۸.۷۸ درصد و برای آرد یارانه ای ۹ هزار ریالی را ۱۳.۴ درصد اعلام کرده است و مبلغ ریالی هر یک از کارخانجات به تفکیک تولید محاسبه و پرداخت می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha