سرگردانی بازیکن جوان سنگال در قطر

تهران- ایرنا- فدراسیون بین‌المللی فوتبال تا کنون ملیت سنگالی ستاره جوان این تیم را تایید نکرده و حضور وی در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، در حالی که تیم ملی سنگال هنوز در شوک از دست دادن سادیو مانه کاپیتان این تیم است، شیرهای تِرانگا تا کنون مجوز بازی اسماعیل جاکوبس ستاره جوان این تیم را برای جام جهانی فوتبال دریافت نکردند. به احتمال زیاد این بازیکن یکی از غایبان سرشناس سنگال در بازی فردا (دوشنبه) در برابر هلند است.

اسماعیل جاکوبس که در شهر کلن آلمان به دنیا آمده، سابقه حضور در تیم‌های پایه آلمان را دارد و سال گذشته میلادی با این تیم نیز به عنوان قهرمانی جام ملت‌های اروپا در رده سنی زیر ۲۱ سال رسید.

وی چندی پیش تصمیم گرفت تا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیراهن سنگال به میدان برود. بنا بر اعلام رسانه‌های سنگالی، در صورتی که جاکوبس نتواند مجوز بازی در جام جهانی برای شیرهای ترانگا را کسب کند  فوده بالو توره به جای وی به میدان خواهد رفت.

مشکلات تابیعتی جاکوبس و مصدومیت سادیو مانه کار را برای شاگردان آلیو سیسه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سخت کرده است.

سنگال در گروه نخست با تیم‌های هلند، قطر و اکوادور همگروه  و نخستین بازی خود را روز دوشنبه برابر لاله‌های نارنجی فوتبال اروپا برگزار خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha