شهردار تبریز: قرارداد ساخت هفت هزار واحد مسکونی با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شد

تبریز - ایرنا - شهردار تبریز گفت: قرارداد ساخت هفت هزار واحد مسکونی برای ساماندهی حاشیه‌نشینی در این شهر با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد شده است.

به گزارش ایرنا، یعقوب هوشیار روز یکشنبه در نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی تبریز افزود: براساس این قرارداد در فاز نخست یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بر اساس سهم‌ ۱۰ هکتاری شهرداری از زمین‌های شهرک جوانان در این شهرک احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار میلیارد ریال جهت اجرای این پروژه در بودجه سال آینده پیش بینی شده است، بیان: شهرداری به استانداری درخواست داده‌ تا تمام زمین‌های شهرک جوانان برای ساماندهی حاشیه نشینی در این شهر در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شهردار تبریز گفت: مطالعات نهایی پروژه ساخت مسکن مذکور و تجهیز کارگاه تا پایان امسال انجام می شود و امید است از فروردین سال آینده عملیات احداث این واحدها آغاز شود.

هوشیار، با تاکید بر تلاش شهرداری برای تکمیل این طرح در یکسال، ادامه داد: تلاش می شود علاوه بر احداث واحدهای مذکور از سوی خاتم الانبیا، ۵۰۰ واحد نیز از سوی شهرداری تبریز احداث شود.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی با اکثریت آرا برای احداث یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان برای رفع حاشیه نشینی رای مثبت دادند.

تفکر بسیجی موجب پیشرفت و موفقیت در کارها شده است

رییس شورای اسلامی تبریز نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به آیه قرآنی در مورد بسیج، گفت: هر موقع با تفکر بسیجی پیش رفته‌ایم، موفق بوده‌ایم و در موضوعات مختلفی از جمله جنگ و جبهه، کرونا و غیره تفکر بسیجی همیشه کشور ما را نجات داده است.

حجت الاسلام رسول برگی، افزود: اگر باز هم بخواهیم بر مشکلات فائق آییم، باید با تفکر بسیجی به کشور خدمت کنیم چراکه بسیجی یعنی از جان خود بگذرد و از مملکت خود دفاع کند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی «علی کشفیا» در رقابت های جهانی تیم ملی والیبال نشسته در بوسنی، اظهار داشت: «کشفیا» به عنوان یکی از افتخارات ورزش کشور، بر گردن ورزش ما حق دارد و در دوران پرافتخار دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه بین‌المللی، برای مملکت و مردم ما افتخارآفرینی کرده است.

رییس شورای اسلامی تبریز گفت: در مسابقات جهانی والیبال نشسته بوسنی، تیم ملی کشورمان به سرپرستی و تلاش وی، مقام قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان آوردند و به رغم هجمه ای که برای ورزشکاران ما وجود داشت با مدیریت وی پرچم کشور ما برافراشته شد.

حجت‌الاسلام برگی، با اشاره به بازی فردای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی، افزود: امید است با این هجمه که علیه تیم ما وجود دارد، بازیکنان بتوانند به بهترین شکل موفق ظاهر شوند و دل مردم را شاد کنند.

تجلیل از سرپرست تیم ملی والیبال نشسته

به گزارش ایرنا، در این جلسه از علی کشفیا، سرپرست تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران به پاس قهرمانی در رقابت‌های جهانی بوسنی، تجلیل شد.

علی کشفیا جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست سابقه قهرمانی در جهان را دارد و به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نشسته ایران پرچمدار کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک ۲۰۰۴ آتن بود.

وی در سال ۲۰۰۰ به انتخاب کمیته بین‌المللی المپیک (لوزان) یکی از پنج ورزشکار برتر قرن ایران معرفی شد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران با سرپرستی «علی کشفیا» به قهرمانی سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در بوسنی و هرزگوین رسید و سهمیه حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha