۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84948118
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در صحنه تشییع شد

۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84948118
پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در صحنه تشییع شد

کرمانشاه - ایرنا - پیکر پاک مدافع امنیت شهید پاسدار "نادر بیرامی" صبح روز یکشنبه بر روی دستان مردم قدرشناس و انقلابی شهرستان صحنه در استان کرمانشاه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع پیکر مطهر سرهنگ شهید" نادربیرامی" ساعت ۱۰ صبح از مسجد امام حسین(ع) آغاز و بر روی دست مردم ولایتمدار شهرستان صحنه تشییع شد.

آیین تشییع این شهید امنیت در حالی برگزار شد که شهروندان صحنه ای تصاویری از رهبر معظم انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهید امنیت نادر بیرامی در دست داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با تاکید بر پایان مماشات با اغتشاشگران خواستار برخورد صریح و قاطعانه با عوامل ایجاد ناامنی و آشوب شدند.

همسر این شهید امنیت در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرین شهید بیرامی بوده است اظهار داشت: این شهید برای تداوم راه شهادت و ایثارگری به نظام اسلامی و ایران اسلامی تقدیم کرده است.

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در صحنه تشییع شد

شهروندان حاضر در این مراسم نیز خواستار برخورد قاطع با متهمان و عاملان این جنایت توسط دستگاه قضایی شدند.

پیکر مطهر و پاک این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش در شهرستان گیلانغرب انتقال داده شد تا فردا دوشنبه ضمن تشییع در زادگاهش به خاک سپرده شود.

به گزارش ایرنا، عصر روز جمعه (۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱) در جریان برگزاری مراسمی در شهرستان صحنه، عده ای اوباش و اغتشاشگر با هدف به هم زدن نظم و آرامش مراسم و کشاندن آن به سمت آشوب و اغتشاش، با سلاح سرد به سمت نیروهای مدافع امنیت حمله ور شده و سرهنگ بیرامی مسئول اطلاعات سپاه این شهرستان را به شهادت رساندند.

شهرستان صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha