رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور در شاهرود آغاز شد

شاهرود - ایرنا - رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان پسر باشگاه‌های کشور با حضور ۲۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز یکشنبه رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور با برپایی ۲ مسابقه همزمان تیم‌های گل گهر سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان در سالن ولی‌عصر(عج) شهرداری و همچنین رازین پلیمر با مس سونگون تبریز در سالن امام علی(ع) آموزش و پرورش آغاز شد.

در نخستین رقابت‌ها، فولاد مبارکه سپاهان توانست با نتیجه سه بر صفر گل گهر سیرجان را از پیش رو بردارد و مس سونگون تبریز سه بر یک رازین پلیمر را شکست داد.

قرعه‌کشی مسابقات والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور شب گذشته با حضور نمایندگان و ناظران فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیأت والیبال شاهرود، سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت کننده در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شاهرود برگزار شد.

بر اساس قرعه کشی تیم‌ها در چهار گروه شامل گروه (A) گل گهر سیرجان، مهر و ماه اسپادانا اصفهان، رعد پدافند، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری شهریار؛ گروه (B) طلوع سپید باران، عقاب نهاجا تهران، چادر ملو اردکان، دخانیات و افق قم؛ گروه (C) نصر امید شاهرود، رازین پلیمر، مس سونگون تبریز، ملوان تهران و کندوان شمال نور؛ گروه (D) توپکا بابلسر، مقاومت بسیج، زرین اسکان میاندوآب، مس شهر بابک و درنالار ارومیه،تعیین شدند.

رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور در شاهرود آغاز شد

مسابقات والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور هشت روز ادامه دارد

این دوره رقابت‌ها از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه به مدت هشت روز در شاهرود ادامه دارد. روزانه ۱۰ رقابت در سالن‌های ولی‌عصر(عج) شهرداری و امام علی(ع) آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

تیم نصر امید شاهرود در نخستین رقابت خود ساعت ۱۷ امروز به مصاف تیم ملوان تهران در مجموعه ورزشی امام علی (ع) می‌رود.

به گفته رییس هیأت والیبال شاهرود، هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند و همچنین هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند.

در شهرستان شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور آذرماه سال گذشته با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر ساله میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha