سفیر اکوادور در قطر: برای دیدار با تیم ملی قطر هیجان زده هستیم

تهران- ایرنا- سفیر اکوادور در قطر با تمجید از مهمانوازی این کشور گفت: بی‌صبرانه منتظر دیدار افتتاحیه جام جهانی فوتبال در دوحه هستیم.

به گزارش ایرنا، روزنامه الرایه قطر مصاحبه بلندی از سفیر اکوادور در این کشور منتشر کرده که بخشی از این گفت وگو در مورد جام جهانی و دیدار افتتاحیه است. «پاسکوال چوپو» در این گفت وگو با تمجید از میهمان‌وازی قطری‌ها گفت: این کشور عربی با تدارکات چشمگیر از هر نظر شایسته میزبانی جام جهانی است. قطری‌ها مردمی مهمان‌نواز هستند. توصیه من به مردم جهان و دوستداران فوتبال این است که به شایعات و اخبار دروغ گوش ندهید.

در ادامه این گفت وگو آمده است: کشور قطر بعد از برگزاری جام جهانی دیگر به مانند سابق نخواهد بود و مردم آشنایی بیشتری با فرهنگ آن دارند. قطر بهترین جام جهانی تاریخ فوتبال را برگزار خواهد کرد. 

چوپو این را هم گفت: بازی افتتاحیه جام جهانی با دیدار قطر و اکوادور آغاز خواهد شد و بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم. تیم جوان اکوادور، مربی خوبی دارد و می‌تواند در قطر شگفتی‌ساز شود. با این حال تیم ملی قطر در حال آماده‌سازی استثنایی است و رقیب بسیار قدرتمندی برای اکوادور است.

دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ ساعت ۱۹:۳۰ امشب بین قطر و اکوادور در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha