ملی‌پوش کرمانشاهی قهرمان ششمین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی کشور شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات تیراندازی استان کرمانشاه گفت: «محمدرسول عفتی» ملی‌پوش این استان در ششمین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی کشور در رشته تپانچه توانست به عنوان قهرانی دست پیدا کند.

«شورش فرامرزی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ملی پوش کرمانشاهی توانست در این مرحله از مسابقات آزاد تیراندازی کشور با پشت سرگذاشتن حریفان بزرگی همچون جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک توکیو عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها را در بخش بزرگسالان کسب کند.

وی افزود: این مسابقات عصر روز، جمعه ۲۷ آبان ماه در سالن ۸۰ خط سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

رییس هیات تیراندازی استان کرمانشاه اضافه کرد: در فینال تپانچه بزرگسالان محمدرسول عفتی و وحید گل‌خندان از استان فارس برابر هم قرار گرفتند که در پایان این رقابت، عفتی با نتیجه نزدیک ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسید و اول شد.

فرامرزی یادآور شد: جواد فروغی و امیر جوهری‌خو هر دو از تهران نیز به ترتیب در رده های سوم و چهارم این مرحله از مسابقات قرار گرفتند.

وی افزود: در رشته تپانچه بزرگسالان در بخش بانوان نیز که عصر روز، پنجشنبه ۲۶ آبان ماه در سالن ۸۰ خط سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی و با حضور بیش از ۶۰ تیرانداز برگزار شد لعیا محمدی بانوی شایسته کرمانشاهی توانست عنوان دوم را بدست آورد.

ملی‌پوش کرمانشاهی قهرمان ششمین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی کشور شد

فرامرزی اضافه کرد: در مرحله فینال لعیا محمدی مقابل گلنوش سبقت‌الهی از اصفهان قرار گرفت که در پایان این رقابت سبقت‌الهی با نتیجه نزدیک ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسید و اول شد.

وی افزود: در این بخش زهرا صفری از تهران نیز عنوان سوم را بدست آورد.

به گزاش ایرنا ، عفتی امسال در رقابت‌های تیراندازی با تپانچه قهرمانی کشور نیز توانست بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور قرار گرفته و مجوز حضور در رقابت های قهرمانی جهان در کشور مصر را کسب کند که در این رقابت ها نیز در قالب تیم سه نفره ایران در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر موفق به کسب مقام نایب قهرمانی جهان شد.

محمدرسول عفتی تیرانداز شایسته اهل اسلام آباد غرب ، ۲۴ سال سن دارد و در رقابت های جام جهانی تیراندازی سال گذشته در باکو نیز توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند.

هم اکنون ۲۶۰ تیرانداز فعال در این رشته در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha