۱۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رییس‌جمهور به بهزیستی خراسان‌شمالی جذب شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: ۱۰میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهور برای ساخت واحدهای مسکونی، مراکز توانبخشی و تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی استان جذب شد.

محسن توحیدی مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار جذب شده برای تکمیل مرکز توانبخشی شهرستان مانه و سملقان اختصاص یافت.

وی افزود: این مرکز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این طرح 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که مابقی در سایر مراحل اختصاص خواهد یافت.

توحیدی مقدم ادامه داد: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار بهزیستی خراسان شمالی از محل سفر رییس جمهور است که ۱۵۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی، ۸۰ میلیارد ریال از محل تعهد وزارت نفت به بهزیستی و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی تامین می شود.

وی عنوان کرد: بهزیستی استان ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی را امسال در برنامه دارد که بیشتر اعتبارات جذب شده در این بخش و مابقی نیز برای تسهیلات طرح های اشتغالزایی هزینه می شود.

توحیدی مقدم ادامه داد: علاوه بر این تفاهم نامه‌ای نیز بین این نهاد حمایتی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان امضاء شد و بر این اساس اختصاص ۵۶ دستگاه ویلچر، کمک به بیماران سخت علاج و نابارور توسط بنیاد احسان انجام می شود.

۴۲ هزار و ۲۶۸ خانوار مشتمل بر ۱۱۷ هزار و ۸۶۹ مددجو زیر پوشش اداره کل بهزیستی خراسان شمالی قرار دارند که از این تعداد؛ ۲۲ هزار و ۹۱۵ خانوار مستمری بگیرند و مابقی از خدمات غیر مستمر در بخش های مختلف بهره‌مند می شوند.

۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی مصوب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha