۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84947822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه بیرجند: بسیجیان علمدار بصیرت‌بخشی باشند

بیرجند - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: انتظار داریم در هفته بسیج به‌صورت ویژه و در طول سال بسیجیان علمدار بصیرت‌بخشی باشند و هر پایگاه بسیج چند جلسه بصیرتی برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حسین خراسانی‌ مطلق شنبه شب در همایش خانوادگی یاوران ولایت که به مناسبت هفته بسیج در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد، افزود: هفته بسیج امسال بیش از ۲ هزار برنامه با ۴۳ سرفصل در سطح استان پیش‌بینی شده که مهمترین برنامه بسیجیان در این هفته باید بصیرت‌بخشی باشد.

وی تصریح کرد: شاهد غبار گرفتگی روی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم که مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند لذا باید به عنوان یک وظیفه این موضوع مهم را برای جوانان و نسل جوان تبیین کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند، برگزاری رزمایش اقتدار را یکی از برنامه‌های محوری هفته بسیج در استان عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی در این هفته برگزار خواهد شد که با توجه به وضعیت کنونی در کمیت و کیفیت باید توجه لازم را لحاظ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر تصریح کرد: این روزها در جامعه اسلامی شاهد وقایع و اتفاقاتی هستیم که گاهی اوقات از باب از دست دادن جوانانی در مملکت که با خون دل‌ها بزرگ شده‌اند، آزرده خاطر می‌شویم.

سرهنگ خراسانی مطلق ادامه داد: از کم‌کاری‌ها، کارهای بدموقع و بی‌موقع، عمل‌های نابهنگام انجام شده مسوولان‌ دستگاه‌های فرهنگی تا مجموعه‌های مختلف که سهمی در این تقصیر دارند همه در این خصوص رنج می‌بریم.

وی اظهار داشت: بر ذهن برخی فرزندان ما غبار فتنه پاشیده شده است لذا به عنوان یک معترض وارد خیابان‌ها می‌شوند و کارهای مختلف می‌کنند، بدون شک برخی فرزندان ما فریب خورده‌اند در حالی که همین جوانان ثمره‌های انقلاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به فرموده امام راحل که انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است، گفت: جبهه حق جبهه به هم پیوسته‌ای است و ثمره‌ خون همه مجاهدان جبهه حق از ابتدای بشر تاکنون تبدیل به انقلاب اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: همه ما میراث دار و عهده‌دار همچین تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی هستیم لذا این روزها به دلیل برخی مسایل افسرده شده و غم به دل ما می‌نشیند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه جنگ جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست، افزود: تا زمان ظهور این جنگ‌ها و فتنه‌ها به اشکال مختلفی وجود خواهد داشت و آنهایی که بتوانند خود را به جبهه حق وصل کنند پیروز خواهند شد.

وی گفت: این روزها درخواست ما از بسیجی‌ها این است که اظهارنظر کرده و سکوت نکنند، نباید انفعالی برخورد کرد بلکه هر فردی به انداز خود باید ورود کرده و به وظایف خود عمل کند.

سرهنگ خراسانی مطلق اظهار داشت: امروز تکلیف ما در میدان‌داری از انقلاب اسلامی مشخص است، باید دانه به دانه فرزندان خود را که غبار فتنه بر ذهن آنها نشسته را از این فضا بیرون بکشانیم.

وی افزود: وظیفه ماست به‌صورت ویژه، تکلیف‌مدارانه، با ذوق و سلیقه خاص و دلسوزانه و با اخلاص فرزندان را از این معرکه نجات دهیم و تا جایی که می‌توانیم باید به تکلیف خود عمل کنیم.

برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز می‌شود و شعار هفته بسیج امسال «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha