۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84947772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش سرمربی قطر به شایعه تبانی با اکوادور؛ «اینترنت فضای خیلی خطرناکی است»

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال قطر گفت: این یک دروغ بزرگ است، من این شایعه را تکذیب می‌کنم، اینترنت جای خیلی خطرناکی است.

به گزارش ایرنا، شمارش معکوس برای آغاز مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد ورزشی آغاز شده است و تیم‌های قطر و اکوادور در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

«فلیکس سانچز» سرمربی تیم ملی قطر در آستانه این جدال حرف‌های جالب و البته مهمی را بر زبان آورد و در ابتدا گفت: انتقاد از میزبانی قطر نباید باعث شود تیم او دچار بی ثباتی شده و روحیه‌اش را از دست بدهد.

وی افزود: من و بازیکنان تیم باید برخی مسائل را رعایت کنیم، باید به قوانین و مسائلی که به پیشرفت تیم کمک می‌کند احترام بگذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر خاطرنشان کرد: بهترین چیزی که می تواند اتفاق بیفتد تمرکز روی فوتبال، حفظ آرامش و دوری از سر و صدا و شایعات است.

سانچز تصریح کرد: ما دوست نداریم مردم از تیمی که برایش زحمت کشیده‌ایم انتقاد کنند، آرامش خود را حفظ و برای مسابقاتی که داریم، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی در پایان، با تکذیب شایعه رشوه قطر به هشت بازیکن اکوادور گفت: اینترنت ابزار فوق‌العاده‌ اما در عین حال بسیار خطرناک است. سال‌ها در حال آماده سازی و تمرین بودیم. در کنار هم هستیم، پرقدرت و متحد و هیچ‌کس نمی‌تواند با این انتقادات و شایعات ما را بی‌ثبات کند.

قطر که برای نخستین بار میزبان جام جهانی است، در گروه A با تیم‌های اکوادور، سنگال و هلند همگروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha