مختاری: برای پوشیدن دوبنده تیم ملی رقبای داخلی سرسختی دارم

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: با توجه به درپیش بودن المپیک، سال آینده ترافیک زیادی در میان رقبای داخلی خواهم داشت که با تمام توان به دنبال پوشیدن دوبنده تیم ملی هستم.

محمدرضا مختاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت در جام جهانی کشتی فرنگی تجربه خوبی بود که توانستم در این میدان تلاش خود را داشته باشم. رقبای خوبی در این پیکارها حضور داشتند که توانست به تجربه من کمک کند. با توجه به تعداد مبارزه، پاداش اتحادیه جهانی بنا به نظر فدراسیون میان کشتی‌گیران میان اعضای تیم تقسیم شد.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نیز اشاره کرد و گفت: درصدد هستم تا شایستگی خود را نشان دهم و با توجه به چرخه مکتوب انتخابی تیم ملی، از ابتدا در آن شرکت خواهم کرد. در این مسیر حریفان مطرح داخلی خوبی در پیش دارم که هم تجربه و هم توان بسزایی دارند.

مختاری با اشاره به اینکه در وزن ۷۷ کیلوگرم رقبای جدی از جمله محمدعلی گرایی حضور دارند، گفت: سال آینده با توجه به در پیش بودن پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ و گزینشی المپیک، بازی‌های آسیایی و جام جهانی رقابت در این وزن المپیکی بسیار حساس و بالا خواهد بود و تلاش خود را در این مسیر خواهم داشت. همه در این وزن شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را خواهند داشت.

جام جهانی کشتی فرنگی روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد و تیم ملی کشتی فرنگی با هدایت حسن رنگرز در دیدار نهایی با نتیجه ۵ بر ۵ و با امتیاز مثبت ۲۱ بر ۱۹ آذربایجان را شکست داد و در حالی که میزبان حمایت داوران داشت، ایران روی سکوی قهرمان ایستاد. در این پیکارها مختاری به ترتیب آکیلبک تالانتبکوف قزاقستانی با نتیجه ۷ بر یک پیروز شد و در مقابل یونس امره باشار ترک با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha