۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84947099
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

وزیر نیرو از پیشرفت پروژه های جهاد آبرسانی در همدان قدردانی کرد

همدان-ایرنا- وزیر نیرو روز شنبه با صدور پیامی با اشاره به پیشرفت قابل قبول و بالای ۴۰ درصدی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم استان از اهتمام مجریان این طرح قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شده علی اکبر محرابیان با اشاره به اهتمام دولت مردمی سیزدهم نسبت به محرومیت زدایی و ارتقا و توسعه خدمات آبرسانی، پایدارسازی کمی و کیفی آب شرب در هفت هزار و ۱۳۸ روستای محروم و دارای تنش آبی کشور، با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب جهاد آبرسانی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

این پیام می افزاید: بر اساس بررسی های به عمل آمده و با توجه به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های مذکور در استان همدان ۴۰ درصد گزارش شده عملکرد آن استان در تکمیل پروژه های محرومیت زدایی مطلوب ارزیابی شده است.

در پی صدور این پیام، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز با قدردانی از پیگیری های انجام شده از سوی مجریان امر اظهار داشت: در نظر داریم ترتیبی اتخاذ شود تا در راستای افزایش رضایتمندی مردم، در تکمیل و بهره برداری از پروژه های آبرسانی با اولویت روستاهای فاقد آب تسریع صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان همدان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آب و فاضلاب استان درحال اجرا است که ۱۶۰ روستا با اعتباری بیش از ۵۰۹ میلیارد تومان با برنامه زمانبندی سه ساله از بهمن سال گذشته در سطح روستاهای محروم استان آغاز شده است.

تاکنون ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در قالب چهار هزار و ۵۲۰ خانوار روستایی از طرح‌های آبرسانی بهره مندشدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha