۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 84946999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید مدافع امنیت در سلماس تشییع شد

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴
کد خبر: 84946999
پیکر شهید مدافع امنیت در سلماس تشییع شد

ارومیه - ایرنا - پیکر مطهر پاسدار شهید «رحیم صحابی» از شهدای مدافع امنیت که بدست اغتشاشگران در ناآرامی‌های اخیر بوکان به مقام والای شهادت نائل آمد، با حضور باشکوه مردم سلماس تشییع شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، مردم ولایتمدار و قدرشناس تازه شهر، پیکر مطهر شهید صحابی را از مقابل مسجد جامع تا امامزاده اسحاق (ع) این شهر از توابع بخش مرکزی شهرستان سلماس تشییع و در گلزار شهدای این محل به خاک سپرده شد.

در این آیین، جمعی از مسوولان شهرستانی، فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی، انتظامی و همرزمان شهید، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمع کثیری از مردم حضور داشتند، شرکت‌کنندگان از عاملان و آمران اغتشاش‌های اخیر ابراز انزجار کردند.

پیکر شهید مدافع امنیت در سلماس تشییع شد

روز پنجشنبه گذشته دو نیروی مدافع امنیت (شهیدان مهدی اثنی عشری و رحیم صحابی) در درگیری با اغتشاشگران مسلح ناشناس در شهر بوکان به شهادت رسیدند.

شامگاه سه‌شنبه قبل نیز اغتشاشگران در درگیری با نیروهای نظامی و انتظامی در محله جاده حصار بوکان سردار «رضا الماسی» را با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رسانده بودند.

پیکر مطهر شهید مهدی اثنی عشری دیروز پس از اقامه نماز جمعه در ارومیه با حضور باشکوه مردم تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در تهران منتقل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha