۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84946930
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج در رسوا کردن توطئه‌های اخیر دشمنان نقش مهمی دارد

گناباد-ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: بسیجیان در اغتشاشات اخیر نقش مهمی در رسوا کردن ماهیت توطئه‌های دشمنان دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی فاطمی روز شنبه در صبحگاه نیروهای جهادی بسیج گناباد افزود: امروز بسیج با روشنگری در زمینه های سیاسی و اجتماعی با انجام اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و حلقه های صالحین در بخشهای فرهنگی و اجتماعی حضور میدانی خود را در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی به اثبات رسانده است.

وی اظهار داشت: کشور ما با روحیه و فرهنگ و تفکر بسیجی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به موفقیتهای زیادی در زمینه های مختلف دست یافته است و امروز هم باید با این تفکر به مقابله با ترفندهای دشمنان و روشنگری ماهیت  اهداف خصمانه آنها  پرداخت.

حجت الاسلام فاطمی مهمترین وظیفه آحاد جامعه و از جمله مسوولان و فعالان فرهنگی و اجتماعی برای مقابله با ترفندهای دشمنان در اغتشاشات و آشوبهای اخیر را  روشنگری ماهیت اصلی این سیاستهای خصمانه دانست و گفت: در کنار اهتمام به دستگیری لیدرها و سرشبکه های اصلی اغتشاشات اخیر، روشنگری نسبت به اهداف خصمانه دشمنان و ایادی سرسپرده آنها  مورد تاکید است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و دشمنان قسم خورده انقلاب که از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و پیشرفتهای کشور در ابعاد مختلف نگران هستند و آن را مغایر سیاستهای خصمانه خود می بینند با ایجاد اغتشاش و آشوب در صدد ضربه زدن به آرمانهای این نظام می باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: دشمنان و عوامل آنها در داخل و خارج کشور در قالب یک جنگ ترکیبی و پیچیده ای به مقابله با نظام جمهوری اسلامی آمده اند و سعی می کنند با تحریک احساسات و بهره گیری از رسانه های وابسته به خود و دروغ پردازی و ایجاد  آشوب و اغتشاش، رعب و وحشت و یاس و نا امیدی، جنگ داخلی در نقاط مختلف به راه بیندازند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha