سرمربی بسکتبال بانوان شهرداری گرگان: حریف را دست کم گرفته بودیم

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با اشاره به پیروزی امروز تیمش مقابل حریف کردستانی با فاصله امتیازی کم گفت: حریف را دست کم گرفته بودیم که نباید این اتفاق را در بازی‌های آینده تکرار کنیم.

نیکا بیک‌لیک‌لی شامگاه جمعه پس از مسابقه تیمش در مقابل تیم تیروژ حیات کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم گرگان برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده و به همین دلیل نباید مقابل حریفان به گونه‌ای بازی کنیم که خطر پیروزی و کسب امتیاز با اما و اگر همراه باشد.

وی بیان کرد: با وجود پذیرش مشکل فنی تیم در بازی امروز، نمی توان از نحوه قضاوت داوران هم به سادگی گذشت چرا که سوت‌های آنان تیم ما را در دقیقی از بازی با دچار مشکل کرده بود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: نداشتن شناخت کافی از تیم حریف هم عامل دیگری بود که باعث نشد نتوانیم با گل‌های بیشتر به پیروزی برسیم و در ضدحملات اسیر کار تیمی و برنامه‌های آنان شدیم.

کم‌تجربگی علت باخت در برابر شهرداری گرگان بود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات کردستان هم گفت: کم‌تجربگی بازیکنان ما باعث شکست برابر شهرداری گرگان شد.

سروه ضرغامیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:با آنالیز این مسابقه نقاط ضعف تیم خود را ترمیم و نقاط قوت را تقویت خواهیم کرد تا در بازی برگشت برنده باشیم.

وی یادآور شد: تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان امسال خوب بسته شد و بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

مسابقه بسکتبال ۲ تیم شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان از هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه با برتری ۷۳ بر ۶۹ به سود بانوان شهرداری گرگان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha