تیم های برتر مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی معرفی شدند

اراک - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تیم های برتر مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج این استان معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» عصر جمعه در آیین اختتامیه چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی، افزود:  مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج با هدف شناسایی و حمایت از تولیدکنندگان انیمیشن، بازی و نرم افزار در سطح استان مرکزی همزمان با سراسر کشور با حضور تیم های شهرستانی برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم های محلات، ساوه و دلیجان در این مرحله با نظرات تخصصی هیات داوران در بخش پویا نمایی به ترتیب عناوین برتر را کسب کردند و تیم های دیگر شایسته تقدیر شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برگزیدگان مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج مجوز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

سرهنگ گودرزی افزود: بسیج امروز به میدانی برای بروز توانمندی ها و ظرفیت های عظیم جوانان و نوجوانان تبدیل شده و بسیجیان با حضور در میدان های مختلف تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنند و این مهم در حوادث چند سال گذشته همچون زلزله، سیل، کرونا و سایر عرصه‌ها تجلی یافته است.

وی ادامه داد: امروز با توجه به اهمیت فضای مجازی و رسانه و راه انداختن جنگ شناختی توسط دشمن برای انحراف جوانان از مسیر پیشرفت و سعادت بسیجیان با انگیزه ، هوشمندی و هنرمندانه در این عرصه ورود پیدا کرده اند و بسیجیان با تلاش های جهادی، فضای مجازی را به میدانی به نفع ارزش های انقلاب اسلامی تبدیل می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: تولید محتوای اثرگذار در فضای مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و ابزار تحقق جهاد تبیین محسوب می شود و بسیج در این راستا برنامه داشته و یکی از آنها رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

سرهنگ گودرزی با تقدیر از شرکت کنندگان در پنجمین دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: سطح رقابت تیم های شرکت کننده امسال در این رویداد در سطح استان قابل قبول بود و شاهد سرعت، کیفیت، خلاقیت و توانمندی تیم ها بودیم و این نشان از ظرفیت های عظیم نوجوانان دارد که باید حمایت شوند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha