امام جمعه هشترود: دشمنان به دنبال فرسایشی کردن اغتشاشات هستند

مراغه- ایرنا- امام جمعه هشترود گفت: دشمنان با فرسایشی کردن اغتشاشات به دنبال خسته شدن مردم و ناتوان نشان دادن نیروهای امنیتی و انتظامی هستند تا به ظن خودشان در آینده بتوانند کنترل اغتشاشات را از دست حکومت خارج کنند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام جعفریان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان افزود: آنان پیش از این نیز برای ایجاد ناامنی در کشور از طریق اختلاف‌افکنی در میان قومیت‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند که این توطئه توسط ملت ایران خنثی شد.

وی یادآوری کرد: بازیگر اصلی این اغتشاشات بنا به فرموده رهبری، آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل داخلی و خارجی آنان از جمله آل سعود است و تلاش دارند طرح سوریه‌سازی ایران را پیاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: فضاسازی گسترده در رسانه‌ها و فضای مجازی، اعتصابات زورکی، اختلال در زندگی روزمره مردم و همراهی برخی از روزنامه‌ها قسمتی از پازل دشمن در اجرای برنامه‌هایش است.

حجت‌الاسلام جعفریان تصریح کرد: در چنین شرایطی سخنرانی تحریک‌آمیز از سوی هر فردی علیه امنیت کشور حاکی از جهالت آن فرد است؛ درست مثل اینکه فردی در کشتی نشسته است و آن را سوراخ می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی، از قوه قضائیه خواست تا با افرادی که با جان و مال مردم بازی می‌کنند برخورد قاطعی داشته باشد.

امام جمعه هشترود با تاکید بر اینکه نیروهای مردمی همواره در صحنه آماده هستند، بیان کرد: بسیج مردمی، زمینه اتصال مستقیم بدنه جامعه با جایگاه ولایت فقیه را فراهم کرده و در تمامی عرصه‌های کشور حاضر است.

حجت‌الاسلام جعفریان همچنین خدمت‌رسانی به قشر ضعیف جامعه در قالب عرصه سازندگی، رشد اجتماعی، بیداری سیاسی و ارتقای سطح فرهنگی را جزو آثار ارزشمند بسیج در کشورمان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: بسیج در بُعد امنیتی و دفاعی نیز همواره در صحنه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور فعالیت داشته و شهید داده است و در دوران دفاع مقدس هم نقش بی‌بدیلی داشت.

به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته هشترود با حضور مردم انقلابی این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد و فرمانده سپاه این شهرستان نیز قبل از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha