لیگ کشتی/ از حضور پرشور علاقمندان تا شرایط سخت خبرنگاران برای پوشش

تهران- ایرنا- شمار زیادی از علاقمندان به کشتی از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) با حضور مقابل سالن شهدای هفتم تیر تهران منتظر بازگشایی این مجموعه برای تماشای مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هستند.

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی از ساعت ۱۰ و نیم روز جمعه در سالن هفتم تیر برگزار خواهد شد که پیش از آغاز این دیدارها تماشاگران زیادی از شهرهای مختلف به خصوص مازندران و تهران مقابل سالن شهدای هفتم تیر تهران حضور یافته‌اند تا شاهد مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشند. 

همزمان با برگزاری دور پایانی رقابت‌های لیگ کشتی آزاد سالن کشتی شهدای هفتم تیر که بازسازی شده افتتاح خواهد شد. یکی از فاکتورهای رقابت‌های لیگ، حضور ۸ کشتی‌گیر المپیکی و جهانی روس، حضور نامداران کشورمان از جمله حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور، رحمان عموزاد، امیر حسین زارع، امیررضا معصومی سایر نامداران کشتی کشور است که می‌توانند جذابیت و حساسیت این رقابت‌ها را دوچندان کنند.

همچنین با هماهنگی فدراسیون کشتی، نمایندگان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو)، نمایندگان این ستاد از صبح مسابقات در سالن حضور داشته و نسبت به انجام آزمایش دوپینگ از ۴ تیم حاضر در مسابقات اقدام بعمل می‌آورند.

یکی از مهمترین مشکلات خبرنگاران برای ورود به سالن پوشش مسابقات بدون گوشی تلفن همراه است که با اعتراض اصحاب رسانه همراه شده است. رقابت‌های نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد در حالی از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد که بسیاری از خبرنگاران رسانه‌ها باید موبایل‌های خود را تحویل مسئولان قرار دهند و بعد وارد سالن شود که این موضوع باعث دلخوری بسیاری از اصحاب رسانه شد.

برنامه دیدارها در روز جمعه به شرح زیر است:

دیدار اول نیمه نهایی: پتروپالایش بلیش تاکستان – ستارگان ساری (ساعت ۱۰:۱۵)

دیدار دوم نیمه نهایی: بانک شهر – انبوه سازان هوتن (ساعت ۱۲)

دیدار رده‌بندی: بازندگان دیدار نیمه نهایی (ساعت ۱۶)

دیدار فینال: برندگان دیدار نیمه نهایی (ساعت ۱۹)

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha