۸۰۰ برنامه طی هفته بسیج در استان اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اجرای ۸۰۰ برنامه با ۸۰ عنوان از جمله آب‌رسانی به ۷۲ روستا، رزمایش جهادگران فاطمی ۲، مسکن مددجویان، نمایشگاه دائمی تولیدات روستایی و راه‌اندازی مرکز مشاوره طی هفته بسیج در این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا، جهانبخش عطایی عصر پنجشنبه در شورای اداری استان با تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: برگزاری ۸۰۰ برنامه با ۸۰ عنوان در استان اردبیل از ۲۹ آبان همزمان با آغاز هفته بسیج برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اقدامات سازنده و تأثیرگذار بسیج در عرصه‌های مهم سازندگی و ماندگار در جامعه ادامه داد: بسیج همواره با مردم بوده و اقداماتش برای مردم است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: بسیج همواره در راستای کمک به مردم و رفع مشکلات آنان پیشرو بوده و در طول این ایام نیز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ طی ۱۰ روز با محوریت ارائه خدمات بهداشتی، عمرانی و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

عطایی افزود: طرح آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل در قالب محرومیت‌زدایی در حال اجرا بوده و از این تعداد، آب‌رسانی ۷۲ روستا همزمان با هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وی گفت: برپایی نمایشگاه دائمی فروش تولیدات روستایی و صنایع دستی با هدف تقویت مشاغل خرد و خانگی و حمایت از معیشت روستا، اجرای مسکن مددجویان، برگزاری همایش شبانان و گله‌داران، تجلیل از معلمان بسیجی نمونه و ورزشکاران و راه‌اندازی مرکز مشاوره، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha