برخورد قاطع با عوامل حادثه تروریستی ایذه انجام شود

شهرکرد - ایرنا - رییس مجمع عالی معتمدان، بزرگان و عشایر چهارمحال و بختیاری با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در ایذه خوزستان و شهر اصفهان تاکید کرد که مسوولان کشور به‌ ویژه در قوه قضاییه باید هر چه زودتر با عوامل حادثه تروریستی ایذه قاطعانه و به شدت برخورد کنند.

«طهمورث فتاحی آلیکوهی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حوادث تروریستی اخیر در ایذه خوزستان و شهر اصفهان را محکوم و به ملت ایران به‌ ویژه در استان‌های خوزستان و اصفهان از جمله قوم لر و ایل بزرگ بختیاری تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: معتمدان، بزرگان و عشایر چهارمحال و بختیاری تقاضا دارند تا مسوولان کشور به‌ویژه در قوه قضاییه عوامل تروریستی این حوادث را شناسایی، دستگیر و مجازات کنند.

فتاحی تصریح کرد: داغ همه جان‌باختگان حوادث اخیر ایذه خوزستان و اصفهان به‌ ویژه کودکان، بانوان و بی‌گناهان سخت است و محاکمه عاملان این حادثه التیامی بر این درد است.

وی یادآور شد: افزون بر محکومیت دوباره این اقدام تروریستی بر شناسایی، محکومیت و مجازات عوامل این حوادث به‌ عنوان دغدغه و خواسته معتمدان، بزرگان و عشایر چهارمحال و بختیاری تاکید می‌شود.

محاکمه عاملان حوادث تروریستی خوزستان خواسته مردم است

یکی از فعالام حوزه عشایر کوچ‌رو چهارمحال و بختیاری و خوزستان گفت: عشایر کوچ‌رو در هر ۲ استان خواستار محاکمه و مجازات عاملان حوادث اخیر تروریستی ایذه و اصفهان هستند.

قیصر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: تیراندازی به سمت مردم و کشتن عده‌ای بی‌گناه اقدام ناپسند و به دور از هرگونه جوانمردی است.

وی افزود: عشایر کوچ‌رو بین چهارمحال و بختیاری و خوزستان از مسوولان کشور به‌ویژه در قوه قضاییه و نیروی انتظامی تقاضا دارند تا عوامل حوادث اخیر تروریستی ایذه و اصفهان را شناسایی کنند.

سلیمانی تصریح کرد: عشایر ضمن محکوم کردن این گونه اتفاق‌های غم‌انگیز راه خود را از عاملان کشتار مردم بی‌دفاع به‌خصوص در حوادث اخیر تروریستی ایذه و اصفهان جدا می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در اقدام تروریستی چهارشنبه شب ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی دو موتور سوار در مرکز شهر رخ داد، هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این جنایت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha