کمتر از ۵۰ میلیارد تومان برای اتمام یک چهارم طرح های نیمه تمام لرستان نیاز است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت:‌ ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان بر اساس گزارش سال ۹۸ مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای اتمام یک چهارم طرح های نیمه تمام استان نیاز است.

به گزارش ایرنا ، فرهاد زیویار پنجشنبه شب در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ طرح ناتمام عمرانی در استان وجود دارد و  یک چهارم آن کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیاز دارند که بیشتر آنها در مورد خرید تجهیزات و دستگاه های اداری و موسسات هستند.

وی با تاکید بر به روز رسانی و اراپه آمار دقیق گفت: بر اساس گزارش فعلی؛ ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان برای تعیین تکلیف و اتمام این طرح ها نیاز است که تامین آن از محل اعتبارات استانی مشکلی ندارد اما باید برای اقدامات دقیق تر؛‌ جلسه ای بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار و عدد جدید احصا شود.

استاندار لرستان همچنین در خصوص سفر رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استان ها گفت: این بازدید ها به طور معمول تخصیص اعتبار مشخصی در بر ندارد بلکه کمک کننده تخصیص برای برخی پروژه ها و تسهیلگر طرح ها است به همین دلیل حضور نمایندگان در قالب کمیسیون ها به دولت کمک می کند تا خلا بودجه و اعتباری؛ با رایزنی بین دولت و مجلس برطرف شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha