بسیج سازندگی قوچان به نیازمندان ۳۴ میلیارد ریال کمک کرد

مشهد – ایرنا – فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بسیج سازندگی این شهرستان حدود ۳۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در قالب بسته ها و سبدهای کالایی به نیازمندان این شهرستان کمک معیشتی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار علی زرقانی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج در جمع خبرنگاران افزود: این میزان کمک در قالب بسته های معیشتی، سه هزار و ۵۰۰ فقره سبد کالا و همچنین توزیع غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان قوچان بوده است.

وی ادامه داد: امسال بسیج سازندگی علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام به توزیع ۲۸ سری جهیزیه و کمک هزینه خرید جهیزیه با اعتبار سه هزار و 750 میلیون ریال و توزیع لوازم‌التحریر بین نیازمندان قوچانی کرده است.

فرمانده سپاه قوچان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر ساخت مسکن محرومین در قوچان به ارزش هر واحد  ۳۰۰ میلیون تومان گفت: مرمت قنوات به میزان ۴۹۰ میلیون تومان به‌صورت مشارکتی توسط بسیج سازندگی و اهالی روستاها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه هفته بسیج تکریم و تجلیل از بسیجیان مدافع امنیت است که در این راستا  ۱۵ عنوان برنامه شاخص در شهرستان به همراه ۲۲ عنوان برنامه پایگاهی و حوزه‌ای است که به‌ صورت یکپارچه در تمامی پایگاه‌ها اجرا می‌شود.

سرهنگ زرقانی با اشاره به فعالیت ۸۰۰ جهادگر در قالب ۲۲ گروه برای ارائه خدمات بهداشتی ، فنی و عمرانی و آموزشی به روستاهای قوچان اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شاخص و مهم هفته بسیج در این شهرستان تجلیل از جهادگران عرصه محرومیت‌زدایی و برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در روستاهای هدف است.

شهرستان قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha