وزارت بهداشت هر هفته یک طرح آماده بهره برداری و افتتاح دارد

ایرنا - ایلام - معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه وزارت بهداشت هر هفته تا پایان سال، یک طرح آماده بهره برداری و افتتاح دارد، گفت: تاکید رییس جمهور و هیئت دولت خدمت خالصانه به مردم ایلام است.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری، شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از تمامی تلاش هایی که مردم و مسئولان استان ایلام در میزبانی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: در سفر به استان ایلام از تعدادی از پروژه های سفر ریاست محترم جمهوری به این استان، بازدید میدانی انجام و مصوبات سفر پیگیری شد، در دور اول سفر رییس جمهور به این استان حدود ۴ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار اعم از عمرانی، تسهیلاتی و اعتباری در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: حدود ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از این میزان اعتبار، عمرانی و مابقی تسهیلات است، از این میزان نیز ۱۴۷۰ میلیارد تعهد سازمان برنامه  و بودجه کشور بوده که به صورت متمرکز توسط این سازمان تامین منابع می شود و مابقی نیز باید توسط دستگاه های اجرایی تامین اعتبار شود.

منصوری یادآور شد: سازمان برنامه از ۱۴۷۰ میلیارد تومان بیش از یک هزار میلیارد تومان تخصیص داده است و نزدیک به ۷۰ درصد از منابعی که بایستی تا سال ۱۴۰۲ تامین منابع می کرده است زودتر از برنامه زمانی خود تخصیص داده که موچب پیشرفت در طرح ها شده است.

۱۱ طرح پیشران در توسعه ایلام تامین منابع می شود

وی بیان کرد: در سفر اول رییس جمهور به ایلام ۱۴۲ مصوبه شامل ۲۷۹ طرح مصوب شده است که ۸۶ درصد طرح های سفر یا تکمیل شده یا در دست اجرا است، از ۲۷۹ طرح، ۱۰۹ طرح اجرایی و تکمیل شده است و به بهره برداری رسیده است.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه سفرهای استانی به منظور حل مسائل و رسیدگی به مشکلات مردم بدون واسطه و مستقیم انجام می شود و واقعا گره گشا است، گفت: در جلسه ای که امروز نیز با حضور مسئولان استان برگزار شد، ۱۱ پروژه مهم و پیشران ۹۱۰ میلیارد تومان اعتبار  با هماهنگی با سازمان برنامه  و وزارت بهداشت و وزارت نفت هم تامین منابع خواهند شد تا قدم های بزرگی برای پیشرفت و آبادانی استان برداشته شود.

وی با بیان اینکه ممکن است در سفر اول هم مصوبات مهمی از قلم افتاده باشد، افزود:  رییس جمهور محترم اجازه دادند که این مصوبات در دور دوم سفر مصوب شوند.

وزارت بهداشت هر هفته یک طرح آماده بهره برداری و افتتاح دارد

منصوری ابراز کرد: یکی از پروژه های مهم استان، بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام بوده است که ابنیه این بیمارستان به صورت کامل اجرا شده و حدود ۱۰۰ تخت بیمارستانی از امروز آماده پذیرش بیماران است و این رویداد بزرگی در سطح استان در حوزه بهداشت و درمان است.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: وزارت بهداشت هر هفته از امروز تا پایان سال جاری، یک پروژه مهم را آماده افتتاح و بهره برداری دارد که در نوع خود کم نظیر است.

مردم ایلام شایسته بهترین خدمت ها هستند

وی با اشاره به اینکه ما خودمان را مدیون مردم ایلام می دانیم، گفت: تاکید ریاست محترم جمهور و اعضای هیئت دولت این است تا می توانیم خالصانه به مردم عزیز ایلام خدمت شود و مردم ایلام را شایسته بهترین خدمات و رسیدگی ها می دانیم و عزم دولت همین بوده و توجه جدی به ایلام دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha