۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶
کد خبر: 84946069
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فیلم | وزیر ورزش: کی‌روش حرفه‌ای موضع گرفت

۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶
کد خبر: 84946069
فیلم | وزیر ورزش: کی‌روش حرفه‌ای موضع گرفت

کیش - ایرنا - حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه گردهمایی روسای فدراسیون های ورزشی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا گفت: کی‌روش سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی به صورت حرفه ای موضع گیری کرد و از وی تشکر می کنم.

به گزارش ایرنا، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان روز سه شنبه در نشست خبری خطاب به سوال شیطنت آمیز خبرنگار اسکای اسپورت گفت: چقدر پول برای پرسیدن سوال سیاسی می‌گیرید؟!

این خبرنگار که با وجود طرح ادعایی درباره فشار به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی برای سکوت در مقابل اتفاقات اخیر در ایران، با پاسخ کی‌روش روبه‌رو شده بود، با سماجت و در حالی که میکروفن در اختیار خبرنگار دیگری بود به سوال‌های سیاسی خود ادامه داد و در سوالی توهین‌آمیز به کی‌روش گفت: سرمربیگری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟

کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما که خبرنگار یک کمپانی خبری خصوصی هستید چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ لطفا حرف و یا اقدامی که من نکرده‌ام را به من منتسب نکنید!

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha