۴۰ هزار میلیارد ریال مشارکت خیرین امسال برای مدرسه‌سازی جذب می‌شود

اردبیل- ایرنا- مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور اعلام کرد: با اجرای جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز، امسال ۴۰ هزار میلیارد ریال مشارکت خیرین برای امر مدرسه‌سازی در استان‌های مختلف کشور جذب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهره صادقی روز پنجشنبه در بیست و چهارمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل افزود: برای تحقق این امر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در مناطق مختلف کشور برنامه ریزی شده و این جشنواره تاکنون در خراسان جنوبی برگزار شده و امروز هم دومین جشنواره در استان اردبیل برگزار شد.

دبیر جشنواره های خیرین مدرسه ساز کشور بیان کرد: بر اساس برنامه تدوین شده، تا نیمه آذرماه جشنواره خیرین مدرسه ساز در همه استان‌های کشور برگزار شده و تعهد به مشارکت مالی خیرخواهانه شهروندان جذب و روند اجرای پروژه‌های تعریف شده، پیگیری می‌شود.

وی با بیان این که ۳۵ درصد مدارس کشور توسط خیرین احداث شده است، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز انسان‌های خیرخواهی هستند که با مسئولیت پذیری، بستر تربیت نیروی انسانی در فضاهای مناسب را فراهم می‌کنند.

صادقی اضافه کرد: از جمله اقدامات مفید و طرح های در دست اقدام سازمان نوسازی مدارس کشور علاوه بر برگزاری پویش های خیرین، جلب و جذب کمک های خیرین و توسعه فرهنگ خیر و خیرخواهی و کمک به بسترسازی توسعه فضاهای آموزشی است.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از احداث یک هزار و ۶۵۲ کلاس درس در قالب ۴۱۶ واحد آموزشی با برگزاری ۲۳ جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل خبر داد.

در این آیین از خیرین برجسته مدرسه ساز استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۸۴ پروژه در قالب ۲۸۰ کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز در مناطق مختلف استان اردبیل در دست احداث است.

مجموع تعهدات خیرین طی ۲۳ جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل، یک هزار و ۹۰۷ میلیارد ریال اعلام شده است.

۱۸ هزار و ۵۰۰ فرهنگی در ۲هزار و ۵۰۰ آموزشگاه برای انجام وظایف آموزشی تعلیم ۲۶۰ هزار دانش آموز استان در سال تحصیلی جدید در حال آموزش و تعلیم و تربیت فرزندان این استان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha