۱۶۳ نشست جهاد تبیین در کهگیلویه برگزار شد

یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با اشاره به اینکه جهاد تبیین جزو نیازهای کشور و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: در ۲ ماه اخیر ۱۶۳ نشست جهاد تبین در بخش های مختلف این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر پور بهشت روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: جهاد تبیین به معنای معرفی ظرفیت‌ها و نشان دادن برکات و دستاوردهای عظیم نظام و انقلاب‌ اسلامی به مردم و جوانان است.

وی بیان کرد: ۲۷ نیروی هادی سیاسی در نشست های جهاد تبیین برای ارائه اموزش های لازم همکاری دارند.

پوربهشت تصریح کرد: در این طرح هادیان سیاسی با برگزاری نشست با فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و گروه های مختلف به معرفی ظرفیت ها و برکات نظامی اسلامی در حوزه های مختلف می پردازند.

وی حضور هادیان سیاسی در کلاسهای درس را بسیار مهم دانست و گفت: حرکت در مسیر عقل و علم محوری در تمام فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و برشمردن دستاوردهای انقلاب از سوی هادیان تبیین می شود.

پور بهشت افزود: امروز نقش مهم رسانه در تدوین برنامه های جهاد تبیین بسیار مهم است و  می طلبد رسانه‌ها در این حوزه دستاوردهای انقلاب را بیان کنند.

وی اضافه کرد: رسانه ها موجب ایجاد همبستگی بین اجزای جامعه هستند  و باید با اطلاع رسانی درست و دقیق قشرهای مختلف جامه بویژه جوانان را آگاه کنند.

پور بهشت تصریح کرد: ۸۴ عنوان به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود.

هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنج اذر ادامه خواهد داشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha