بسیج از انقلاب و مردم در برابر اغتشاشگران صیانت می‌کند
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی که همان دفاع از انقلاب و خدمت به مردم است، گفت: نیروهای این یگان تحت فرمان رهبری در صحنه حضور داشته و از انقلاب و مردم در برابر معاندین، ضدانقلاب و اغتشاشگران صیانت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ رمضانعلی قاسمپور روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنج آذر) گفت: بسیج، نیروی مردمی است و امام راحل با آینده‌نگری که داشتند، در همان ماه‌های ابتدایی پیروزی انقلاب یعنی پنج آذر ۱۳۵۸ این شجره طیبه را بنا نهادند تا گره‌های وانشدنی کشور به دست این نهاد باز شود.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی از همان آغاز شکل‌گیری با روحیه انقلابی، خالصانه، دلسوزانه، متعهدانه و تحت امر رهبری بدون هیچ چشم‌داشتی به مردم خدمت و از انقلاب دفاع کردند، افزود: بحمدالله کارنامه بسیج در هر عرصه‌ای که طی ۴۳سال گذشته حضور یافته از دوران دفاع مقدس گرفته که فقط ۸۵ هزار شهید تقدیم کرد تا سازندگی کشور و از خدمت‌رسانی به مردم در بلایای طبیعی (سیل و زلزله) گرفته تا کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان در زمان شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹ و نیز دفاع از انقلاب و کمک به تامین امنیت و ارتقای احساس آن، بسیار درخشان است.

سرهنگ قاسمپور با محکوم کردن ۲ اقدام تروریستی حمله چندی پیش به حرم شاهچراغ و شب گذشته به مردم ایذه در جریان حوادث و اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، اضافه کرد: امروز بسیج با همان روحیه انقلابی و ولایی خود از انقلاب و مردم در برابر اغتشاشگران و فریب‌خوردگان صیانت می‌کند و اجازه نخواهد داد خللی به امنیت و احساس آن در کشور وارد شود.

وی تصریح کرد: امروز بسیج که اقشار مختلف مردم در آن عضو هستند، نیاز به هوشیاری و همراهی بیشتر مردم و همراهی نکردن با اندک اغتشاشگران و فریب خوردگان دارد تا انشاالله پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

بسیج از انقلاب و مردم در برابر اغتشاشگران صیانت می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس همچنین با تبریک هفته بسیج گفت: در این هفته که شعار امسال آن «بسیج خدمتگزار ملت ایران» نامگذاری شده است، ۳۲۵ ویژه برنامه متنوع فرهنگی تدوین شده که در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با همراهی سایر ادارات و نهادها و پایگاه‌های بسیج اجرا خواهد شد.

سرهنگ قاسمپور، برپایی میز خدمت ادارات، دیدار با ائمه جمعه و خانواده معظم شاهد، ویزیت رایگان، برپایی بیمارستان صحرایی در اینچه‌برون، برگزاری همایش اقتدار بسیج و نغمه سرایان اهل‌سنت، عطرافشانی گلزارهای شهدا و برگزاری یادواره شهدا در محلات شهری و دهستان‌ها، نشست‌های بصیرتی، توزیع بسته‌های معیشتی، اردوهای جهادی و افتتاح پایگاه تخصصی حجاب و عفاف در شهر گنبدکاووس و ۲ پایگاه بسیج خواهران و برادران در بخش دشلی برون از مهمترین برنامه‌های بزرگدشت هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در نیمه نخست امسال ۱۰ هزار و ۵۷۵ بسته معیشتی به ارزشی ۵۲ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال و ۴۱۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد ضمن اینکه بسیج سازندگی این نهاد هم ۴۴ پروژه عمرانی شامل مرمت یا احداث ۲۲ باب واحد مسکونی، ۱۵ باب سرویس بهداشتی، یک خانه بهداشت، یک مدرسه و سه باب مسجد و ۲ مورد آبرسانی در روستاها را در این مدت انجام داده است.

به گفته سرهنگ قاسمپور، گروه‌های جهادی هم در هفته بسیج امسال ۴۷ برنامه در مناطق روستایی کم‌برخوردار و محروم گنبدکاووس اجرا خواهند کرد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha