پیکر شهید مدافع امنیت در کاشمر به خاک سپرده شد

مشهد-ایرنا- پیکر بسیجی حافظ امنیت، شهید حسن براتی در روستای زادگاهش فروتقه (انصاریه) کاشمر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید کاشمر روز پنجشنبه در حاشیه آیین خاکسپاری این شهید به خبرنگار ایرنا گفت: صبح امروز پیکر شهید براتی از میدان شهدای روستای زادگاه شهید تا گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.

سید رضا عظیمی افزود: آیین تشییع شهید گرانقدر براتی روز سه شنبه در شهر کاشمر با حضور پرشور مردم برگزار شد.

وی اظهار داشت: امیر دایی صراف، فرماندار و دیگر مسوولان محلی نیز در این آیین مردمی حضور داشتند و حجت الاسلام جواد طاهری امام حمعه کاشمر بر پیکر شهید نماز اقامه کرد.

پیکر شهید مدافع امنیت در کاشمر به خاک سپرده شد

مردم شهید پرور مشهد نیز دیروز چهارشنبه پیکر مطهر این بسیجی والامقام را از میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی تشییع و با این مدافع امنیت در آیینی باشکوه وداع کردند.

 بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، "حسن براتی" از بسیجیان ناحیه مالک اشتر در ۲۸ شهریور ۱۳۶۷ در کاشمر چشم به جهان گشود و ۲۳ آبان ۱۴۰۱ بر اثر جراحات وارده از اصابت گلوله عناصر ضد انقلاب به شهادت رسید. از این شهید گرانقدر یک دختر ۹ ساله به یادگار مانده است.

مطابق اعلام دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی، در حمله مسلحانه ۲۲ مهرماه امسال عناصر ضد انقلاب به بسیجیان حافظ امنیت در مشهد، یکی از بسیجیان به شدت مجروح شد که در نهایت عناصر مسلح یاد شده در تاریخ ۲۳ مهرماه با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در مشهد شناسایی شدند و به هلاکت رسیدند.

پیکر شهید مدافع امنیت در کاشمر به خاک سپرده شد

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه اعتلای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

روستای انصاریه در حاشیه شهر کاشمر واقع شده است. شهرستان کاشمر با حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۲۸‌ کیلومتری مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha