۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84945732
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش بارانی لغزنده است

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش باران در تمام محورهای مواصلاتی تاکید کرد ، روز پنجشنبه جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از رانندگان خواست تا به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها، قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنند و قبل از انجام سفر و یا عبور و مرور در جاده‌ها، نقص فنی خودرو، عاج لاستیک و برف پاکن را در وسایل نقلیه به خصوص وسایل نقلیه عمومی بررسی و فاصله طولی را بازبینی و بررسی و سرعت مجاز و توجه به جلو را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: رانندگان در محورهای پرتردد از جمله بروجن، لردگان به ایذه، مناطق برفگیر شهرستان کوهرنگ، گردنه‌ها و پیچ‌های پرخطر و محور شلمزار بیشترین دقت را داشته باشند.  

نوربخش با اشاره به اینکه سازمان هواشناسی احتمال بارش برف در شهرستان کوهرنگ و گردنه‌ها از بعدازظهر روز پنجشنبه دور از انتظار ندانسته است، گفت: رانندگانی که قصد سفر در محورهای کوهستانی و گردنه‌های چری و شاه منصوری  را دارند، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند .

وی افزود: رانندگان باید در تمام محورهای مواصلاتی به دلیل لغزنده بودن فاصله طولی را برای جلوگیری از تصادف رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی در جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال وبختیاری حدود سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی سامانه بارشی در روز پنجشنبه گسترش می‌یابد و در پیش بینی‌می‌شود این بارش‌ها در ارتفاعات و شهرهای سردسیر به‌صورت برف باشد.

با ورود سامانه بارشی تا ساعت ۶:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۶ آبان بیش از ۴۲ میلیمتر باران در کوهرنگ، در شهرکرد هشت میلیمتر باران باریده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha