۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84945732
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش بارانی لغزنده است

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش باران در تمام محورهای مواصلاتی تاکید کرد ، روز پنجشنبه جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از رانندگان خواست تا به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها، قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنند و قبل از انجام سفر و یا عبور و مرور در جاده‌ها، نقص فنی خودرو، عاج لاستیک و برف پاکن را در وسایل نقلیه به خصوص وسایل نقلیه عمومی بررسی و فاصله طولی را بازبینی و بررسی و سرعت مجاز و توجه به جلو را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: رانندگان در محورهای پرتردد از جمله بروجن، لردگان به ایذه، مناطق برفگیر شهرستان کوهرنگ، گردنه‌ها و پیچ‌های پرخطر و محور شلمزار بیشترین دقت را داشته باشند.  

نوربخش با اشاره به اینکه سازمان هواشناسی احتمال بارش برف در شهرستان کوهرنگ و گردنه‌ها از بعدازظهر روز پنجشنبه دور از انتظار ندانسته است، گفت: رانندگانی که قصد سفر در محورهای کوهستانی و گردنه‌های چری و شاه منصوری  را دارند، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند .

وی افزود: رانندگان باید در تمام محورهای مواصلاتی به دلیل لغزنده بودن فاصله طولی را برای جلوگیری از تصادف رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی در جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال وبختیاری حدود سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی سامانه بارشی در روز پنجشنبه گسترش می‌یابد و در پیش بینی‌می‌شود این بارش‌ها در ارتفاعات و شهرهای سردسیر به‌صورت برف باشد.

با ورود سامانه بارشی تا ساعت ۶:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۶ آبان بیش از ۴۲ میلیمتر باران در کوهرنگ، در شهرکرد هشت میلیمتر باران باریده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha