۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84945689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی: تیم «سریک» با بازیکنان اصلی خود به مصاف ذوب آهن می‌رود
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- سرمربی تیم سریک گنبدکاووس گفت: این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر زنان فردا (جمعه) با ترکیبی از بازیکنان اصلی به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود و امیدواریم آسیب‌دیدگی «شبنم علیخانی» مانع بازی وی نشود.

نیلوفر حجتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بازی فردا به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تیم سریک با استقرار در این شهر از روز گذشته تمرینات خود را به شکل جدی آغاز کرده و بازیکنان در آمادگی کامل به‌سر می‌برند.

وی افزود: تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل داشتن بازیکنان باتجربه که ۲ نفر از آنان به نام‌های «مینا روستا و مونا دریس» سال گذشته در تیم‌های اروپایی حضور داشتند بسیار منسجم و جنگنده است و تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی خواهیم کرد.  

سرمربی تیم سریک گنبدکاووس گفت: با حمایت خوب مسوولان تیم، بازیکنان هیچ‌گونه دغدغه مالی ندارند و با آرامش خاطر و داشتن شرایط جسمی مطلوب به دلیل تمرینات مداوم تمام تمرکز خود را برای برد حریفان در میدان به‌کار گرفتند.

حجتی از حمایت فدراسیون از مسابقات والیبال بانوان قدردانی و بیان کرد: تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها با استفاده از بازیکنان فنی و باتجربه با قدرت در میدان حاضر شدند و تاکنون نتایج خوبی به‌دست آوردند.

وی افزود: «سریک» گنبدکاووس در آخرین بازی خود با وجود غیبت «شبنم علیخانی» پاسور فیکس تیم به دلیل مصدومیت، با هدایت خوب «ریحانه داورپناه» توانست با نتیجه سه بر صفر در مقابل تیم سایپا به پنجمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

حجتی گفت: تیم سریک با پنج برد و کسب ۱۴ امتیاز به عنوان تنها تیم بدون باخت در صدر جدول مسابقات ایستاده‌ است و سایپا تهران در جایگاه دوم قرار دارد.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از روز جمعه ۲۲ مهرماه با حضور هشت تیم مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان، جهان‌بین ‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، طلوع‌مهر یزد، سایپا و سریک گنبدکاووس در حال برگزاری است.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha