۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84945599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سنندج: با اخلاگران در بازار سنندج برخورد می کنیم

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان سنندج گفت: اجازه نمی‌دهیم افرادی با گرفتن کارت هدیه از دشمن، بازاریان را برای بستن مغازه‌هایشان تهدید ‌کنند در همین راستا با اخلاگران در بازار سنندج برخورد می کنیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری چهارشنبه شب در نشست با روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان سنندج اظهار داشت: با افرادی که به هر نوع بخواهند با تهدید و ارعاب در بازار اخلال ایجاد کنند برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم افرادی با گرفتن کارت هدیه از ضدانقلاب و دشمنان، بازاریان ما را به بستن مغازه‌هایشان تهدید کنند بی‌شک این افراد توسط سیستم‌های امنیتی، نظامی و قضایی مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

فرماندار سنندج خطاب به روسای اتحادیه‌های صنفی سنندج گفت: گلایه‌های بازاریان مبنی بر اینکه کمتر توانستیم با آنها دیدار داشته باشیم را با کمال میل می‌پذیریم و مطمئن باشید در این مساله عمدی در کار نبوده و تنها به دلیل مشغله کاری بوده لذا از همه بازاریان عذرخواهی می‌کنیم.

وی خواستار استمرار این جلسات با دسته‌بندی موضوعات شد و گفت: دادستان مرکز استان هم برای نشست با اصناف وقت خواهد گذاشت.

فرماندار سنندج یادآور شد: آمارها در ۲ ماهی که از اغتشاشات می گذرد بیانگر افزایش سرقت‌ از مغازه‌ها است این چیزی است که اغتشاشگران به دنبال آن هستند و دستبرد به فروشگاه‌های بزرگ مصداق بارز این گفته‌ها است.

دادستان مرکز استان کردستان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه شر اخلالگران را به خودشان برمی‌گردانیم و همه آنها را دستگیر کرده و بطور قاطع برخورد می‌کنیم، اظهار داشت: دستگاه قضا با مسببان اصلی اغتشاشات و کسانی که مغازه‌داران را تهدید می‌کنند، در اسرع وقت برخورد خواهد کرد.

روسای اتحادیه‌های صنوف مختلف شهرستان سنندج نیز در این جلسه ضمن اعلام اینکه بستن مغازه‌ها خلاف اعتقاد و میل بازاریان است بخش زیادی از این قضیه را ناشی از تهدید و ارعاب عده‌ای اراذل و اوباش مبنی بر آتش‌زدن مغازه‌ها مطرح کردند.

این بازاریان یادآور شدند که با بستن مغازه‌ها ضرر و زیان زیادی متوجه بازاریان می‌شود چرا که تعدادی ازآنها، اجاره‌ بالایی پرداخت می‌کنند و همین بستن مغازه‌ها به اقتصاد و درآمد آنان آسیب‌های زیادی وارد می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha