مدیرکل پزشکی‌قانونی سمنان: شمار جان‌باختگان تصادف‌ها ۴۹ درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: شمار جان‌باختگان حوادث رانندگی این استان از ابتدای فروردین تا پایان مهر ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۹ درصدی داشت.

مهدی نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز داشت: ۲۱۴ نفر به دلیل حوادث رانندگی در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال جان باختند.

وی ادامه داد: سال گذشته در بازه زمانی فروردین تا مهر ماه ۱۴۴ جان‌باخته به دلیل حوادث رانندگی در استان سمنان ثبت شده بود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بیان کرد: از مجموع جان باختگان حوادث رانندگی این استان از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه، ۱۴۴نفر مرد و ۷۰ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی‌قانونی سمنان: شمار جان‌باختگان تصادف‌ها ۴۹ درصد افزایش یافت

بیشترین حوادث فوتی سهم تصادف‌های برون‌شهری است

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان تصریح کرد: بیشترین حوادث رانندگی منجر به فوت در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال مربوط به حوادث جاده‌ای با فراوانی ۱۹۲ مورد بود.
وی یادآور شد: از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال ۱۳ مورد تصادف منجر به فوت در مسیرهای درون شهری و ۹ مورد در جاده‌های روستایی استان سمنان رخ داد.

نوروزی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۸۸۵ مصدوم به دلیل حوادث رانندگی از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۱۴ نفر مرد و یکهزار و ۳۶۹ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: شمار مصدومان حوادث رانندگی در استان طی نیمه نخست سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۳۴ درصدی داشت.

به گزارش ایرنا، واژگونی در جاده های استان سمنان سهم حدود ۶۰ درصدی از حوادث رانندگی دارد که از میانگین کشوری بالاتر است و علت اصلی این مساله خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان به دلیل یکنواختی و کویری بودن جاده ها عنوان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha