۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۴۰
کد خبر: 84945391
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسئولان از ظرفیت جوانان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند

اراک - ایرنا - رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: مسئولان از ظرفیت جوانان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیشتر استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن قرائتی» شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرت از دیدگاه قرآن در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و باید کارها و تجربه‌ها را به جوانان شایسته انتقال دهیم تا شاهد تحول بیشتری در بخش های مختلف کشور باشیم.

وی ادامه داد: مسئولان و دست اندرکاران اداره کشور باید تلاش و حرکت خود را معطوف به خدمت به جوانان و خواسته‌های این قشر کنند، چرا که جوانان سرمایه ای بزرگ و ارزشمند برای فردای ایران و انقلاب اسلامی هستند.

رئیس ستاد اقامه‌ نماز کشور پاسخ به شبهات نسل جوان را گامی موثر در جهت خنثی سازی توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: روحانیان باید با الگوگیری از سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) به شبهات مردم به خصوص پاسخ نسل جوان پاسخ دهند تا این قشر در دام توطئه‌های فرهنگی دشمنان گرفتار نشوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی بیان کرد: مسئولان وظیفه دارند ضمن توجه ویژه به خواسته‌های جوانان پای حرف‌ها و درددل‌های این نسل بنشینند.

وی در ادامه سخنان خود نسبت به توهین برخی افراد به روحانیت نیز گفت: این قشر از جامعه از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم نقش آفرینی کرده و در عرصه‌های مختلف انقلاب با مجاهدت در میدان‌های مختلف حضور فعال داشته است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران برای انقلاب اسلامی ۳۰۰ هزار شهید تقدیم کرده است، بیان کرد: این ملت در هیچ شرایطی از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha