تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد حریف پایتخت‌نشین خود را با شکست بدرقه کرد

مشهد- ایرنا- تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان رضوی موفق شد در دیداری جذاب و پر هیجان سه بر ۲ تیم پیکان تهران را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم نیان الکترونیک شامگاه چهارشنبه و در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال در سالن ورزشی مهران مشهد میزبان تیم پیکان تهران بود.

دست اول این دیدار با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به سود تیم میزبان به پایان رسید در ادامه و در دست دوم، تیم پیکان توانست با همین نتیجه پیروز میدان شود.

در دست سوم این نماینده والیبال مشهد بود که موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ تیم تهرانی را شکست دهد. در دست چهارم نیز پیکان تهران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ بر میزبان خود غلبه کرد تا کار به دست پنجم کشیده شود. و در نهایت در دست پنجم تیم نیان الکتریک با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ توانست بر حریف خود غلبه کند و در مجموع ۳ بر ۲ برنده این دیدار نفس گیر باشد.

تیم نیان الکترونیک دیدار قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود و تیم پیکان تهران نیز با شکست در دیدار قبلی پا به این میدان گذاشته بود.

پیش از این دیدار تیم های نیان الکترونیک و پیکان تهران به ترتیب با ۱۵ و ۱۷ امتیاز رتبه های هفتم و پنجم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور را در اختیار داشتند. تیم نیان الکترونیک در دیدار بعدی خود روز دوم آذر در ارومیه میهمان تیم شهرداری این شهر خواهد بود تیم پیکان نیز در همین روز در تهران به مصاف هورسان رامسر می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha