۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴
کد خبر: 84945117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر بسیجی شهید حافظ امنیت در مشهد تشییع شد

۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴
کد خبر: 84945117
پیکر بسیجی شهید حافظ امنیت در مشهد تشییع شد

مشهد-ایرنا- پیکر بسیجی حافظ امنیت، "شهید حسن براتی" روز چهارشنبه با حضور مردم قدرشناس مشهد تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین تشییع پیکر این شهید گرانقدر ساعت ۱۵ از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد و مردم قدرشناس مشهد به همراه مدیران استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

پس از اقامه نماز بر پیکر شهید براتی آیین وداع با این نیروی مدافع امنیت بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می شود و مطابق اعلام بنیاد شهید، پیکر برای خاکسپاری در روز پنجشنبه به شهر کاشمر انتقال خواهد یافت.

مردم شهید پرور مشهد دوشنبه شب نیز با پیکر مطهر این بسیجی والامقام در حسینیه طفلان مسلم این شهر وداع کردند و دیروز نیز پیکر شهید از میدان مرکزی شهر کاشمر تا امام زاده سید حمزه (ع) با حضور همشهریان این شهید گرانقدر تشییع شد.

 بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، "حسن براتی" از بسیجیان ناحیه مالک اشتر در ۲۸ شهریور ۱۳۶۷ در کاشمر چشم به جهان گشود و ۲۳ آبان ۱۴۰۱ بر اثر جراحات وارده از اصابت گلوله عناصر ضد انقلاب به شهادت رسید؛ از این شهید گرانقدر یک دختر ۹ ساله به یادگار مانده است.

پیکر بسیجی شهید حافظ امنیت در مشهد تشییع شد

مطابق اعلام دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی، در حمله مسلحانه ۲۲ مهرماه امسال عناصر ضد انقلاب به بسیجیان حافظ امنیت در مشهد، یکی از بسیجیان به شدت مجروح شد که در نهایت عناصر مسلح یاد شده در تاریخ ۲۳ مهرماه با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در مشهد شناسایی شدند و به هلاکت رسیدند.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه اعتلای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha