۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84945105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شیروان ثبت نام کردند

بجنورد -ایرنا- فرماندار شیروان در خراسان شمالی گفت: ۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند و هفت هزار و ۱۸۸ نفر واجد شرایط شدند.

دولت اسماعیل زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمینی به مساحت ۸۵ هکتار برای ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی واقع در ابتدای ورودی میدان معلم شیروان تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر زمین های اطراف شهر شیروان کاربری کشاورزی دارند و به دنبال مکانی مناسب برای مردم جهت ساخت و سرمایه گذاری بودیم که میدان معلم انتخاب شد و اقدامات و مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی اخذ شد و در مرحله صدور سند قرار دارد.

فرماندار شیروان با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ نفر از مجموع تقاضیان طرح نهضت ملی مسکن مبلغ اولیه را واریز کرده اند، افزود: سهمیه شهرستان از این طرح ساخت ۶ هزار و ۹۰۰ واحد در طی چهار سال است.

وی ادامه داد: ساخت واحدهای مسکونی جدید در این طرح با زیربنای ۹۰ متر مربع برای هر طبقه و به هر متقاضی تسهیلات بانکی سه میلیارد ریالی با آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریال تعلق می گیرد.

اسماعیل زاده با بیان اینکه برای مسکن مهر کوی وحدت شیروان، هزار و ۷۲۰ واحد تعریف شده است، افزود: تاکنون هزار و ۲۳۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است و دیگر واحدهای مسکونی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: همچنین پروژه ۴۸ واحدی مسکن ملی با ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی، ۶۰ واحدی تعاونی کارگران نانوایان و ۵۴ واحدی شرکت مهر اتحاد نیز با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان با حضور مسئولان کشوری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در نیمه اول فروردین ماه جاری آغاز شد.

واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن زنان بالای ۳۵ سال، مردان مجرد بالای ۲۳ سال و زنان خودسرپرست دارای فرزند هستند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha