برنامه های هفته بسیج مازندران با محور افتتاح ۱۶۰ میلیارد تومان طرح های محرومیت زدایی تشریح شد

ساری-ایرنا-فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که برنامه های امسال هفته بسیج با محوریت تجلیل مردمی در سطح محلات است، گفت : همزمان طرح های محرومیت زدایی با ۱۶۰میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، ۵۷ عنوان با ۱۱۰هزار برنامه طی این  هفته در  مازندران انجام می شود.

وی از توزیع  تعداد ۴۰هزار بسته معیشتی و ۳۵هزار  پرس غذای گرم در هفته  بسیج مازندران خبر  داد و بیان داشت:  دیدار و سرکشی از ۴۷۰ جانباز ۷۰ درصد به بالا در استان از دیگر برنامه ها است.
سردار مسلمی با بیان این که ۴۱۴ مراسم یادواره شهدای محلات در مازندران برگزار می شود، اظهار داشت :بسیج سازندگی مازندران چندین طرح محرومیت زدایی از جمله مسکن ، راه روستایی، جاده بین مزارع ،کتابخانه ، ورزشگاه ، زیارتگاه ،خانه عالم و حسینه ها را افتتاح می کند. 

وی از اعزام ۵۲۷ گروه های جهادی به مناطق مختلف محروم استان برای اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی خبر داد و گفت : بسیج  با گستردگی و شاخص انعطاف پذیری درهمه بخش ها  برای جامعه هدف، اثرگذاری دارد.

وی با بیان این که بسیج دانش آموزی و دانشجویی از اهمیت بالایی در توانمند سازی و اقتدار کشور دارند ، ادامه داد:  متاسفانه همواره در سال های پس از پیروزی انقلاب روشنفکران ،استکبار را در موقعیت جغرافیایی آمریکا خلاصه می کنند در حالی که استکبار به اندیشه و تفکر بر می گردد ،یعنی  هر کسی در هر کجای  این کره خاکی که تفکر استکباری علیه ایران داشته باشد ،دشمن این نظام محسوب می شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی تا کنون از گذرگاه و فتنه های بزرگی عبور کرده است ، اظهار داشت:همواره  بسیجیان  این نظام  در هر صحنه و فتنه با شرایط خاص با مخالفان و فتنه گران مقابله کرده اند.

مسلمی ادامه داد: بررسی ها در مازندران نشان می دهد که بسیج در مقابله با فتنه جنگل ، حضور در جبهه مقاومت  و مدافع حرم، هشت سال جنگ تحمیلی و در تمامی حوادث طبیعی و غیر طبیعی به خصوص مقابله با کرونا فعال و بی نظیر بوده است. 

وی  مردمی بودن بسیج را مهمترین ویژگی این نهاد توصیف کرد و گفت :  در هفته بسیج تجلیل از مردمی داریم که امروز در صحنه های مختلف حضور دارند.

سردار مسلمی برگزاری  کنگره  بسیج دانشجویی مازندران با ۲۵۰ شهید دانشجو  را از دیگر برنامه استان عنوان کردو گفت : برپایی نمایشگاه ویژه نسل سلیمانی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محصولات کشاورزی از دیگر برنامه ها است. 

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت :تجمع بزرگ دانشجویان با سخنرانی سردار نقدی  و یادواره کشوری شهدای رسانه در ساری از برنامه های محوری هفته بسیج استان است.

مسلمی از افتتاح رزمایش جهادگران فاطمی به عنوان برنامه مهم دیگر هفته بسیج مازندران نام برد و گفت :تور دوچرخه سواری مدافعان حرم  و برگزاری عهدی با شهیدان در گلزارهای شهدای استان نیز دیگر برنامه‌های هفته بسیج مازندران است. 
به گفته فرمانده سپاه کربلا مازندران اجتماع بزرگ و سراسری اقتدار بسیج مازندران نیز در آخرین روز از هفته بسیج  در استان برگزار می شود.

وی بسیج خدمت گذار ملت ایران است را شعار امسال هفته بسیج  عنوان کرد.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، هفته بسیج نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha