ترکیب آزادکاران آمریکایی در جام جهانی/ جادوگر در فهرست نیست

تهران- ایرنا- جام جهانی کشتی آزاد در حالی آذر ماه امسال برگزار خواهد شد که فهرست تیم ملی کشتی آزاد به عنوان قهرمان پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۲ اعلام شد. در این ترکیب چهرهای نامداری همچون باروز و اسنایدر حضور دارند.

به گزارش ایرنا به نقل از اتحادیه جهانی کشتی، جام جهانی کشتی در حالی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد که پنج تیم برتر پیکارهای قهرمانی جهان حضورشان را قطعی کردند. همچنین یک تیم منتخب از ستارگان جهان که تیمشان در جام جهانی نیست به عنوان تیم ششم در جام جهانی حضور خواهد داشت. در ترکیب آمریکا، دو قهرمان المپیک، چهار قهرمان جهان و ۱۰ مدال‌آور گذشته جهان و شامل تعدادی از ستاره‌های جوان  و با استعداد حضور دارند.

جردن بارونز در وزن ۷۹ کیلوگرم و کایل اسنایدر در وزن ۹۷ کیلوگرم  از نفرات المپیکی آمریکا هستند که باروز قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و دارنده ۶ عنوان جهانی و کایل اسنایدر دارنده طلا و نقره المپیک و ۶ مدال قهرمان جهان در این فهرست جای گرفته‌اند.

آمریکا توانست در رقابت ‌های جهانی بلگراد در بخش تیمی قهرمان شود. تیم‌های ایران، ژاپن، مغولستان و گرجستان جایگاه دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند. در این فهرست نام دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم در ترکیب نهایی آمریکا به چشم نمی‌خورد.

بلیت جام جهانی کشتی آزاد به قیمت ۲۷۵، ۲۰۰ و ۹۰ دلار به فروش می‌رسد.

فهرست آمریکا برای جام جهانی کشتی:

۵۷ کیلوگرم - زین ریچاردز - نیک سوریانو
۶۱ کیلوگرم - ست گراس - دنیل دی شازر
۶۵ کیلوگرم - یانی دیاکومیهالیس-  ایوان هندرسون
۷۰ کیلوگرم - تایلر برگر- الک پانتالئو
۷۴ کیلوگرم - جیسون نولف  - وینچنزو جوزف
۷۹ کیلوگرم - جردن باروز- چنس مارستلر
۸۶ کیلوگرم - زاهید والنسیا  - مارک هال
۹۲ کیلوگرم - ناتان جکسون - جی آیلو
۹۷ کیلوگرم - کایل اسنایدر - کولین مور
۱۲۵ کیلوگرم - هایدن زیلمر- نیک گویازدوسکی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha