معجزه پس از بیداری؛ جایگزین انکونکو در تیم ملی فرانسه مشخص شد

تهران- ایرنا- راندل کولو موانی جایگزین کریستوفر انکونکو در تیم ملی فرانسه برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در حالی که چهار روز به شروع جام جهانی قطر باقی‌مانده، کریستوفر انکونکو مهاجم فرانسوی لایپزیش به دلیل مصدومیت در تمرینات، تیم ملی فرانسه این رویداد را از دست داد.

انکونکو حالا جدیدترین بازیکنی است که علیرغم حضور در فهرست اعلام شده از سوی دیدیه دشان برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ نمی‌تواند این تیم را در قطر همراهی کند. حالا به گزارش رادیو مونته کارلو، راندل کولو موانی قرار است جایگزین ستاره لایپزیش در لیست ۲۶ نفره تیم ملی فرانسه در این رقابت‌ها باشد.

همچنین به گزارش اکیپ، کولو موانی که در حال حاضر به خاطر اردوی آینتراخت فرانکفورت در ژاپن حضور دارد، ساعت ۷ صبح به وقت محلی با تماس کادر فنی تیم ملی فرانسه از خواب بیدار می‌شود و این خبر خوش برای خود و البته تلخ برای انکونکو را می‌شنود.

معجزه پس از بیداری؛ جایگزین انکونکو در تیم ملی فرانسه مشخص شد

گفتنی است موسی دیابی از بایرلورکوزن و وسام بن یدر از موناکو از دیگر گزینه‌های مطرح شده برای جایگزینی انکونکو بودند. راندل کولو موانی که در تابستان گذشته در یک انتقال رایگان از نانت به فرانکفورت پیوست، در این فصل یکی از مهره‌های درخشان تیم اولیور گلاسنر بوده و در تمامی رقابت‌ها آمار ۸ گل و ۱۱ پاس گل را از خود ثبت کرده است.

مهاجم اینتراخت اولین بازی خود را سال جاری در بازی مقابل اتریش در لیگ ملت‌ها انجام داد و پس از آن سه روز بعد در مقابل دانمارک یک حضور کوتاه در زمین داشت. موانی در ۲۳ بازی برای تیم آلمانی ۵ گل زده و ۱۱ پاس گل داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha