۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84944813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 شعار "بسیج خدمتگزار ملت ایران"  باید بر تارک البرز قوی  بدرخشد

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز برضرورت برگزاری باشکوه و با عزت برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سطح استان تاکید کرد و گفت: شعار گرامیداشت هفته بسیج تحت عنوان: "بسیج خدمتگزار ملت ایران" باید بر تارک "البرز قوی" بدرخشد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز چهارشنبه  در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج که در سالن اجتماعات معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: بسیج به عنوان میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی در تمامی شئونات زندگی مردم از جمله؛ حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی، سازندگی و صیانت از تمامیت ارضی کشور عزیزمان نقش آفرین بوده و هست.
وی افزود: در این راستا بر تمامی مردم و مسئولان واجب است با گرامیداشت باشکوه این هفته از درخت پربار و پرثمر بسیج که نقش بی بدیلی در توسعه و عمران و آبادانی کشور ایفا کرده است، حفظ و حراست کنند.
ولی پوری با اشاره به حضور پررنگ بسیج  اقشار مختلف در برنامه های این هفته خاطر نشان کرد: طی دهه های گذشته خدمات ارزشمندی از سوی بسیج اقشار در خدمت رسانی به مردم صورت گرفته است که باید با اطلاع رسانی صحیح و شفاف نسبت به تنویر افکار عمومی اقدام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه سخنان خود از صدا و سیمای مرکز استان بویژه اصحاب رسانه خواست با پوشش مناسب برنامه های هفته گرامیداشت بسیج یاد و خاطره شهدای عرصه خدمت به مردم را گرامی بدارند.
گفتنی است همکاری تمامی اعضا با کمیته تولید محتوای بسیج، اطلاع رسانی شعار هفته بسیج و درج در سربرگ های اداری، تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان نخبه بسیجی در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و شهدای امنیت، فعال شدن میز خدمت در تمامی حوزه های بسیج و ادارات استان، فضاسازی درون و برون سازمانی، ادارات و بقاع متبرکه و تبلیغات محیطی، توزیع بسته های فرهنگی با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش در ایام هفته بسیج که از ۲۹ آبان لغایت پنجم آذر ماه خواهد بود، از جمله مصوبات این نشست بود که از سوی ولی پوری مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha