۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰
کد خبر: 84944749
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم/ شکست پروژه اعتصاب در مازندران در دومین روز فراخوان ضد انقلاب

ساری - ایرنا- پروژه اعتصاب کسبه و بازاریان در دومین روز فراخوان عناصر ضد انقلاب و رسانه‌های معاند در مازندران بار دیگر ناکام ماند و شرایط عادی بازار عرضه و تقاضا در شهرهای این استان در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بررسی های میدانی در بازار ساری و دیگر شهرهای مازندران نشان می‌دهد، از صبح امروز بازاریان و کسبه در مراکز تجاری و مراکز خرید فعالیت معمول خود را آغاز کردند و تعطیلی و اعتصابی در مراکزی چون بازار قارن، بازار نرگسیه، بازار بزرگ مرکز ساری و خیابان‌های پر رفت و آمد و مراکز خرید رخ نداده و فعالیت کسبه عادی است.

در خیابان فرهنگ و قارن ساری که راسته واحدهای صنفی عرضه محصولات غذایی، بهداشتی، البسه و کتابفروشی است، به وضوح مغازه داران مشغول فعالیت بوده و این وضعیت در خیابان‌های دیگری چون خاقانی و آزادی و مراکز خرید در اطراف میدان امام حسین (ع) مرکز استان نیز برقرار است.

طی روز گذشته تاکنون شکست این فراخوان‌ها موجب شد برخی از آشوبگران تلاش کنند با زمینه سازی برای تعطیلی واحدهای صنفی، بازاریان را باخود همراه کنند اما شهروندان و کسبه باحضور در محل کار خود باردیگر توطئه های این آشوبگران را خنثی کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha