مدافع کره‌جنوبی شایعه آماده نبودن خود را رد کرد

تهران- ایرنا- مدافع تیم ملی کره‌جنوبی و ناپولی ایتالیا با ردِ شایعات مربوط به آماده نبودنش اظهار کرد: آماده بازی در تیم ملی همانند تیم باشگاهیم هستم.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری یونهاپ نوشت: کیم مین جائه با ۹۰ دقیقه بازی در ۲۰ دیدار از ۲۱ بازی ناپولی تاکنون در این فصل از سری آ ایتالیا، با برخی انتقادات و نگرانی‌ها مبنی بر خستگی زیاد و آماده نبودن برای بازی در جام جهانی روبرو است.

کیم در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از تمرین کره جنوبی در مرکز تمرینی ال اگلا در دوحه گفت: من بازی‌های زیادی برای باشگاه انجام داده‌ام و برای تیم ملی هم همانگونه بازی می‌کنم.

کیم نخستین فصل حضور در سری آ را تجربه می‌کند و مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت. وی به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر در سری آ ایتالیا انتخاب شده است. کیم اخیرا از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر نیز انتخاب شد.

مدافع کره‌جنوبی شایعه آماده نبودن خود را رد کرد

ناپولی به عنوان تنها تیم بدون شکست با ۱۳ برد و دو تساوی و ۴۱ امتیاز در صدر جدول سری آ قرار دارد. میلان با ۸ امتیاز کمتر در رده دوم است.

کیم که پیش از این برای باشگاه‌هایی در کره جنوبی، چین و ترکیه بازی می‌کرد، گفت: من در ایتالیا احساس خوبی دارم. هر مسابقه یک نبرد است. امیدوارم بتوانم تجربه خود را در ایتالیا با هم تیمی‌هایم در قطر و در خط دفاعی به اشتراک بگذارم.

در حالی که سون هیونگ مین کاپیتان محبوب و  چهره معروف تیم ملی است، کیم سنگر دفاعی کره جنوبی محسوب می‌شود.

کیم همواره عنوان کرده که با تماشای سون چیزهای زیادی از او یاد گرفته است. وی در این رابطه گفت: متوجه این موضوع هستم که او باید با چه فشاری کنار بیاید. سون بازیکن مهمی برای تیم ملی است و من به او ایمان دارم. همچنین من نباید در دفاع هیچ اشتباهی کنم. حاضرم برای این تیم فداکاری کنم.

کیم اظهار داشت: بیشتر در سیستم چهار دفاعی بازی کرده‌ام، اما اگر سرمربی بخواهد با سه مدافع بازی کنیم، آماده خواهم بود. چه چهار مدافع یا سه مدافع داشته باشیم، من آماده هستم تا هر چیزی که باید اجرا شود را اجرا کنم.

مدافع کره‌جنوبی شایعه آماده نبودن خود را رد کرد

تاریخ و ساعت بازی‌های تیم ملی کره جنوبی در جام جهانی قطر:

۳ آذر: کره‌جنوبی - اروگوئه / ساعت ۱۶:۳۰

۷ آذر: کره‌جنوبی - غنا / ساعت ۱۶:۳۰

۱۱ آذر: کره‌جنوبی - پرتغال / ساعت ۱۸:۳۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha