۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84944238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هراس رژیم صهیونیستی از مقاومت/ مقام اطلاعاتی تل آویو نسبت به عملیات فلسطینی‌ها هشدار داد

تهران- ایرنا-رئیس پیشین اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب هشدار داد که موج عملیات فلسطینی ها که اسرائیل با آن روبه روست، بسیار خطرناک ترشده است.

به گزارش ایرنا از شبکه خبری "المیادین"، "تامیر هیمن" با هشدار نسبت به عملیات ویژه جوانان فلسطینی گفت که این موج خطرناک ترین موج از سال ۲۰۱۵ است.
وی این پدیده را یک پدیده گسترده دانسته است.
سخنان این مقام صهیونیست همزمان با آن روی می‌دهد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۹ صهیونیست در عملیات‌ استشهادی فلسطینیان در اراضی اشغالی کشته شدند.
این درحالی است که شمار کشته‌های صهیونیست‌ها در سال گذشته ۲۱ نفر، در سال ۲۰۲۰ سه نفر، در سال ۲۰۱۹ دوازده نفر، در سال ۲۰۱۸ شانزده نفر، در سال ۲۰۱۷ هجده نفر و در سال ۲۰۱۶ نیز ۱۷ نفر بوده است.
از ابتدای سال جاری تاکنون ده‌ها نظامی و شهرک‌نشین اسرائیلی دیگر در عملیات‌ فلسطینیان زخمی شدند.
در جدیدترین اقدام ، یک جوان فلسطینی امروز ( سه شنبه ) سه صهیونیست را به هلاکت رساند.
 
شبکه المنار لبنان از کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست در جریان عملیات ضد صهیونیستی امروز (سه شنبه) در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین آریل در کرانه باختری رود اردن خبر داد.
سه شهرک نشین صهیونیست نیز در این عملیات ضد صهیونیستی زخمی شده اند. 
 
عملیات در داخل یک پمپ بنزین در این شهرک روی داد و این جوان فلسطینی بعد از عملیات با خودرو از محل دور شد اما سپس دچار حادثه شد و هنگام خروج از خودرو، نظامیان صهیونیست به سمت او تیراندازی کردند.
 
رژیم صهیونیستی در حالی صحنه را برای تشکیل کابینه جدید این رژیم آماده می‌کند که عملیات غافلگیرانه و فزاینده جوانان فلسطینی، دستگاه امنیتی این رژیم را مستأصل کرده است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha